Vesla Opublikowano 27 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Co do V911-1 to masz w opisie czy się różni od V911. Aluminowa rama i mocniejsze łopaty. Wybór V911 na początek to moim zdaniem dobre rozwiązanie, pozwala zaznajomić się z heli i załapać podstawy. Sama V911 jak pisałem we wcześniejszych postach, jest bardzo kreto-odporna. Co prawda kupilem zestaw części zamniennych, ale jak narazie przyszło mi tylko wymienić śmigło ogonowe i kosz silnika od śmigła ogonowego. Zakup dodatkowych baterii to jak najbardziej dobry pomysł, ja kupiłem pięć sztuk. Jak zaczynam latać to z małymi przerwami na ochłodzenie silników, mogę latać prawie godzinę. Inna sprawa, że ja mam baterie 150mAh, te które chcesz kupić to 200mAh. Będziesz latał dłużej. Nie wiem jak z ich masą i czy helik nie będzie lekko sciągał na tył, ale spoko poradzisz sobie. Polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidello Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Czyli raczej zainwestuje na początek v911, a potem najwyżej zastanowię się nad jakimś konkretniejszym heli jeżeli się zarażę tym Waga tych baterii wynosi niby 6g. Dobra to masa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vesla Opublikowano 28 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Chodziło mi raczej o ile będą dłuższe od 150mAh. Będą wtedy dalej wystawać i przmieszczać środek ciężkości ku tyłowi. Myślę jednak, że nie masz się o co martwić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vesla Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Ostatnie dwa dni przerabiałem swojego V912. Na pierwszy etap poszła bateria proponowana przez Romana. Trochę lutowania i wycinania plastiku i udało się baterię obsadzić. Założenie kabiny to inna para kaloszy i tutaj przydaje się łyżka do butów i większy młotek. Niestety tak precyzyjnego wyposażenia nie posiadam. Jakoś udało się zamknąć obudowę. Baterię łączę na zewnątrz. Jest jeszcze włącznik ale planuję zrezygnować z niego i zewrzeć miejsce na płycie na stałe. Włącznik jest tu słabym elementem. Po przeciwnej stronie zamocowany jest wyświetlacz stanu baterii z alarmem :-) Romku, możesz podesłać jeszcze raz te fotki które zamieszczałeś? Hosting je wykasował. Zwłaszcza te dotyczące statecznika i ogona helika. No i flybar. :-) I jeszcze jedna sprawa. Po przebudowie przesunął się środek ciężkości i śmigłowiec dryfuje mocno do przodu. Romku, jak regulowałeś swoją V912? Dodawałeś masę na ogonie czy może zmieniałeś długości popychaczy na serwach? Znalazłem na sieci rozwiązanie polegające na zamontowaniu baterii nad płytą PCB. Ale to jest dobre tylko dla oryginalnej baterii która jest mniejsza niż 1300mAh. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vesla Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Faktycznie, z tym wycinaniem blach to trochę pojechałeś :-) Część dolna ramy straciła sztywność. Ja swojego trymowałem tak, że ma lekki dryf do przodu. Jeszcze muszę powalczyć z dryfem w bok. Masę będę redukował w kolejnych krokach. Trzeba popracować nad flybarem i chłodzeniem silnika na ogonie. Wskaźnik napięcia jest tymczasowo, bardziej służy jako alarm stanu baterii. Ostatnio latałem z nową baterią i wyraźnie dłużej mogłem polatać. Dzięki za poradę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi