vviktor Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Witajcie koledzy, Rozpoczynając przygodę z samolotami RC nieświadomy tego co czynię zaprogramowałem pozycje drążka gazu odwrotnie niż powinny być. Teraz bez wąłczonego rewersu nie bardzo jest jak tym operować. Niby się przyzwyczaiłem i nawet zapomniałem o tym fakcie, ale.... Kupiłem nową aparaturę i tam mam problem bo jak bym nie ustawiał drążka cały czas regulator wchodzi w tryb programowania. Zastanawiam się czy na starej aparaturze da się odwrócić pozycje min i max dla drążka gazu. Regulator to Pelikan RAY 30A. Aparatura HK 6s. Ktoś robił coś podobnego? Ma jakieś pomysły co z tym zrobić, bo ja nadal jestem zielony w tym całym "RC". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cebulator Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Rewers gazu ustawia się w aparaturze. W regulatorze ustawiasz tylko zakres gazu. Na dole masz chyba przełączniki. Ustaw throttle na rev. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vviktor Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 U mnie wygląda to tak. Drążek gazu MIN + revers throttle WYłączony Po włączeniu nadajnika i zasileniu odbiornika wchodzę w tryb programowania. Drążek gazu MAX + revers throttle WYłączony Po włączeniu ndajnika i zasileniu odbiornika zgłasza liczbe celli baterii i jest gotowy do pracy (oczywiście gaz od góry daje się w dół, czyli dyskfalifikacja). Drążek gazu MIN + revers throttle WŁączony i jest ok Jak się tego pozbyć?!?! Wygląda jakby regulator zapamiętał zakres odwrotnie Pozycja drążka MAX jako min, a MIN jako max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...