Maciej Ritmann Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Cześć koledzy, zabieram się za elektryfikację modelu Spirita z GP. Czy ktoś z was robił coś takiego? jakie byście polecili mi wyposażenie?
young Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 ale którego tego 2 m czy tego drugiego większego ? ten większy był opisany na rcgrups
japim Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 Najwyrazniej nikt i nic... Trzeba popatrzec co producenci zalecaja - albo podpatrzec jak inni elektryfikowali podobnych rozmiarow modele. Po kilku minutach googlania: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1792324 Model 2.2 M z silnikiem 50cm3 i odpowiedni motor: http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=14426 Ewentualnie cos mniej kosmicznego: http://hobbyking.com/hobbyking/store/__14407__Turnigy_G110_Brushless_Outrunner_295kv_1_10_Glow_.html Oczywiscie pakiety przeliczone do zapotrzebowania + ESC. Co tu wiecej mowic?
young Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 Najwyrazniej nikt i nic... Trzeba popatrzec co producenci zalecaja - albo podpatrzec jak inni elektryfikowali podobnych rozmiarow model Po kilkch googlania: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1792324 Model 2.2 M z silnikiem 50cm3 i odpowiedni motor: http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=14426 Ewentualnie cos mniej kosmicznego: http://hobbyking.com/hobbyking/store/__14407__Turnigy_G110_Brushless_Outrunner_295kv_1_10_Glow_.html Oczywiscie pakiety przeliczone do zapotrzebowania + ESC. Co tu wiecej mowic? Ale tu chodzi o mały szybowiec ) 1
TomekH Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 1,5kg silnik do tego szybowca, lot byłby ciekawy Na rcgroups znalazłem coś takiego: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1824885 Aircraft: Great Planes Spirit Motor: Motor: Scorpion SII-3008-1090KV (V2) ESC: Scorpion Commander 15V 35A SBEC ESC (V3) BEC Backup: Scorpion Backup Guard Propeller: Aeronaut FOLD 10 x 6 Propeller: Aeronaut FOLD 11 x 7 Battery: ThunderPower LIPO Pro Lite G6 TP2700 3S Radio: Futaba 14 SG Servos: Futaba S3115 Receiver: R6208SB
japim Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 Ups. Jakims cudem przeczytalem "Spitfire" zamiast "Spirt" - prawie czyni wielka roznice... Muahahah
bogdang Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 Witam osobiścię zelektryfikowałem dwie wersje tz "Spirit Selekt " i "Spirit 100" chetnie pomogę pytanko jaka waga modelu i która wersja ? było kilka
Maciej Ritmann Opublikowano 1 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2015 bladego pojęcia nie mam która to jest wersja, waga jeszcze nie znam, bo nie jest oklejony, wygląda identycznie z tym ze zdjęcia twojego edit zastanawiam się nad założeniem takiego silniczka http://abc-rc.pl/p/163/2678/silnik-emax-budget-2220-10-kv930-280w-silniki-firmy-emax-silniki-elektryczne.html takiego regla http://abc-rc.pl/ABC-Power-ESC-30A i takiego śmigła http://abc-rc.pl/p/94/3373/smiglo-skladane-h1-6-12x6-kolpak-plastik-metal-38mm-kompletne-smigla-skladane-kompletne-smigla-skladane-smigla-i-akcesoria.html
bogdang Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 witam W tym kadłubie jest duży problem z dopasowaniem silnika ze względu na bardzo mało miejsca , szerokość w nosie poniżej 30mm ! osobiscie proponuję silniki Mega seria Acn16/ j obecnie jest spory wybór np.http://www.nastik.pl...6kg-p-5411.html nie jest tani ale zadowala się prądem do 35 A !!! a co za tym idzie mały pakiet (100g) . Środek cięższkości ja osobiście ustawiam na dzwigarze ,ale co kto lubi model z tylnim wyważeniem jest bardziej nerwowy ostro reaguje na stery . orginale ustawienia to 115 mm od natarcia. Hamulcy nie urochomiłem ponieważ ustawiłem butterfly (motylek) zdecydowanie lepszy. Ogólne mówiąc cała rodzina Spiritów jest udana to modele które latają same tylko nie przeszkadzać ,obecnie latam Jantarem F3J ale zawsze wspominam mile Spirity . Orginalna instrukcja dostępna tutaj tartak http://manuals.hobbi...0530-manual.pdf ARF http://manuals.hobbi...1049-manual.pdf Pozd. Bogdan
young Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Kadłub w "100" jest bardzo wąski tak jak przedmówcy mega jest wydajna i małej średnicy no i obudowa stoi a nie wiruje tzn kabelki mają miejsce na wyprowadzenie
bogdang Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 bladego pojęcia nie mam która to jest wersja, waga jeszcze nie znam, bo nie jest oklejony, wygląda identycznie z tym ze zdjęcia twojego edit zastanawiam się nad założeniem takiego silniczka http://abc-rc.pl/p/163/2678/silnik-emax-budget-2220-10-kv930-280w-silniki-firmy-emax-silniki-elektryczne.html takiego regla http://abc-rc.pl/ABC-Power-ESC-30A i takiego śmigła http://abc-rc.pl/p/94/3373/smiglo-skladane-h1-6-12x6-kolpak-plastik-metal-38mm-kompletne-smigla-skladane-kompletne-smigla-skladane-smigla-i-akcesoria.html silnik do którego link podałeś w SPIRIT 100 w wersji z kadłubem " laminatowym " ( przepraszam za nadużycie ) nie zmieścisz ma 34 mm !! po drugie 1220g ciągu to latanie na rzęsach w tym modelu o ile to nie nie " SPIRIT SELEKT " wer. tartaczna rozpietość 1995 mm link http://www.greatplanes.com/discontinued/gpma16.html dla ułatwienia SPIRIT 100 fotka w temacie SPIRIT SELECT : poniżej
Maciej Ritmann Opublikowano 2 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2015 no to już wiem, że to wersja tartaczna. mógłbys coś polecić?
bogdang Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Witam rozmawiamy o " Spiryt Select " model bez lotek , klap tylko kierunek i wysokość , rozpiętość 1995mm . Waga modelu to około 1000g silnik klasy 400 napewno wystarczy do tego regler i latanie do znudzenia np. http://www.nastik.pl/dualsky-xm2834ca7-nowa-wersja-p-4481.html pozd. 1
Rekomendowane odpowiedzi