Skocz do zawartości

Tani copter z wypasem czyli FY-X6

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem początkujący, ale wierzę że pomożecie mi zrobić quadkoptera z aparaturą, zasilaniem i ładowarką który będzie spełniał moje oczekiwania:
-lot w trybie manualnym
-lot ze stabilizacją atti
-lot ze stabilizacją GPS odchylenie w czasie wiatru max 1m
-automatyczny powrót do miejsca startu w przypadku braku zasięgu rc
-to samo na żądanie
-automatyczne lądowanie w przypadku słabej baterii
-możliwość wszelkich ustawień w programie typu Assistent
Aparatura z telemetrią i wyświetlaczem danych takich jak:
-sygnał RSSI
-wysokość lotu
-napięcie
-dystans
-prędkość
-ilość złapanych satelit
-dane dotyczące kursu i miejsca startu
-dokładne współrzędne geograficzne w razie ucieczki
Copter musi być zdolny do uniesienia gimbala z kamerą HD
Aparatura w pełni programowalna z wolnymi kanałami do podpięcia gimbala
Zasięg linku rc min 1km czas lotu min 20min
Cena do 700zł za wszystko co potrzebuję do lotu.
Przyszłościowo link video o zasięgu min 3km w cenie do 150.- (monitor i odbiornik mam)

Opublikowano

Przemek - takie rzeczy to tylko w Erze...

Jezeli dolozysz do tego  drugie 700 to da sie cos takiego zrobic.

Zakladajac ze potrzebujesz 3 drazek do sterowania gimbalem to takiego radia nie ma po prostu w ofercie - chyba ze chcesz sterowac suwakami. Ale wtedy zapomnij o TG9x za 350zl tylko robi sie drozej - i juz zjadles polowe kwoty.

Do tego 4 x silniki - 160zl

4 regle - 160zl

Pakiet 3S 4000 - 100 zl

I juz masz 700zl...

A gdzie sama rama? zakladajac nawet DIY - to bedzie 50zl. Na weglu i frezowanych komponentach - 250zl

A gdzie jest autopilot z GPS, OSD? - pewnie 250zl (APM 2.6 made in China)

Do tego gimbal - sterownik + sama mechanika - tania 200zl - drozsza 300zl

Tak wiec bez 1500zl nie ma co zadawac pytan - chyba ze chcesz miec gotowca: 

http://www.banggood.com/Cheerson-CX20-Opensource-Version-AutoPathfinder-Quadcopter-RTF-p-932145.html