Skocz do zawartości

Pakiety i ładowarka.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Nie wiem czy to dobry dział więc proszę o wyrozumiałość. Od ostatniego czasu zastanawiałem się nad kupnem jakiegoś pakietu baterii i ładowarki , ale jestem w tym zielony . Więc zwracam się po pomoc do Was ,jaki pakiet i jaką ładowarkę ? Oczywiście najlepiej by było jak by ta ładowarka była bardzo uniwersalna , a baterie starczały by na dłuższy czas zabawy bo aktualne baterie starczają mi na ok. 15 min.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładowarke jaką każdy poleci to Redox Alpha V2 koszt 110-115zł z zasilaczem. Pakiet można kupić np 3000mah i latać 10min a mozna kupić 1500mah i latać 20min, to wszystko zależy od sposobu latania np jeden lata rekreacyjnie a drugi lata na pełnym gazie od samego wystartowania. Drugim czynnikiem jest to czy model zostanie wyważony z większym pakietem, o ile w ogóle pakiet większy wejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Nie wiem czy to dobry dział więc proszę o wyrozumiałość. Od ostatniego czasu zastanawiałem się nad kupnem jakiegoś pakietu baterii i ładowarki , ale jestem w tym zielony . Więc zwracam się po pomoc do Was ,jaki pakiet i jaką ładowarkę ? Oczywiście najlepiej by było jak by ta ładowarka była bardzo uniwersalna , a baterie starczały by na dłuższy czas zabawy bo aktualne baterie starczają mi na ok. 15 min.

 

Pozdrawiam

 

Czy mógłbyś dokładniej napisać do czego ma służyć pakiet? Jestem pewien, że łatwiej nam będzie doradzić :-)

 

Ładowarka jaką mam i polecam jest Imax B6, nadaje się praktycznie do wszystkiego. Nic lepszego raczej nie będziesz potrzebował  ;) http://abc-rc.pl/ladowarka-IMAX-B6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach