Skocz do zawartości

Zasilanie silnika

ppompka

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie a mianowićie czy można zasilać silnik np. taki http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=5669 takim pakietem Ni-Cd http://allegro.pl/item357590538__akumulator_8_4_v_400mah_ladowarka_.html .

W opisie silnika pisze Zasilanie : 2 - 3 Li-Pol czy można zastąpić te Li-Pol właśnie w.w. pakietem. Jestem początkującym modelarzem i moje pytanie niektórym może wydawać się śmieszne ale proszę o odpowiedź.

Opublikowano

w specyfikacji silnika i regulatora masz podane, że może być zasilany również nie lipolami - 5-12ogniw np "paluszki" czy KAN. Pakiet z Allegro ma raczej za małą pojemnosc do zasilania silnika. Jednak mając 8 lat nie wiem czy trafnie lokujesz swoje zainteresowania.

Opublikowano

Więc powiecie jaki moze być tutaj pakiet li pol i jaka ładowarka i nie wiem czy tam jest potrzebny jakiż zasilacz do ładowarki czy nie jak tak to powiedzcie jaki. Jeśli możecie to podajcie mi skład całego zestawu i ile to około kosztuje.

PS. Nie mam 8 lat tylko 12 źle ustawilem date urodzenia.

Opublikowano
ale nie wyciśniesz z tego pakietu nawet połowy tego co będzie potrzebował ten silnik.

Jeśli rzeczywiście na aukcji jest prawdziwy pakiet KAN, to te cele oddają z siebie 20A :D

Opublikowano

Ok co do ,ładowarki to sam taką patrzyłem ale chyba do niej jest potrzebny zasilacz. Nie bardzo jestem dobry z elektryki i nie chcę żadnej przeróbki z zasilacza komputerowego. Jeśli możecie to podajcie mi ceny tak około nie prosze o linki z zasilaczami.

Opublikowano

Np taki zasilacz:

http://zasilaczeonline.pl/product_info.php?cPath=33&products_id=161&osCsid=17a92d775800519089e25fb7ae8be804