Skocz do zawartości

Zasilanie silnika


ppompka

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie a mianowićie czy można zasilać silnik np. taki http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=5669 takim pakietem Ni-Cd http://allegro.pl/item357590538__akumulator_8_4_v_400mah_ladowarka_.html .

W opisie silnika pisze Zasilanie : 2 - 3 Li-Pol czy można zastąpić te Li-Pol właśnie w.w. pakietem. Jestem początkującym modelarzem i moje pytanie niektórym może wydawać się śmieszne ale proszę o odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w specyfikacji silnika i regulatora masz podane, że może być zasilany również nie lipolami - 5-12ogniw np "paluszki" czy KAN. Pakiet z Allegro ma raczej za małą pojemnosc do zasilania silnika. Jednak mając 8 lat nie wiem czy trafnie lokujesz swoje zainteresowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc powiecie jaki moze być tutaj pakiet li pol i jaka ładowarka i nie wiem czy tam jest potrzebny jakiż zasilacz do ładowarki czy nie jak tak to powiedzcie jaki. Jeśli możecie to podajcie mi skład całego zestawu i ile to około kosztuje.

 

PS. Nie mam 8 lat tylko 12 źle ustawilem date urodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok co do ,ładowarki to sam taką patrzyłem ale chyba do niej jest potrzebny zasilacz. Nie bardzo jestem dobry z elektryki i nie chcę żadnej przeróbki z zasilacza komputerowego. Jeśli możecie to podajcie mi ceny tak około nie prosze o linki z zasilaczami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Np taki zasilacz:

http://zasilaczeonline.pl/product_info.php?cPath=33&products_id=161&osCsid=17a92d775800519089e25fb7ae8be804

Trzeba uważać, żeby nie kupić na zbyt wysokie napięcie bo ładowarka może sie zbuntować i nie ruszy. Możesz też próbować ze "zwykłymi" zasilaczami - byle dawały ok 1A i miały odpowiednią polaryzację - minus "na zewnątrz" a plus na bolec. Jak kupisz ten zasilacz 5A to będziesz miał przyszłościowo do mocniejszej ładowarki.