Athen Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 Witam Jak w temacie, regulator rozgrzewa się do tego stopnia że odkleja się od niego rzep. Dzieje się tak niezależnie od pakietu. Wcześniej tak nie było. Co może być przyczyną? Regulatorek jest z zestawu RTF pioneer 1400
Athen Opublikowano 3 Lipca 2015 Autor Opublikowano 3 Lipca 2015 Nie, wczoraj wieczorem było 20 kilka. Od temperatury na dworze może się rozgrzać do tego stopnia?
Mozart Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 Tak mi się wydaje, że ktoś gdzieś pisał o podobnym problemie... Zmienił regulator na większy - (chyba) 25A.
TeBe Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 Witam Jak w temacie, regulator rozgrzewa się do tego stopnia że odkleja się od niego rzep. Dzieje się tak niezależnie od pakietu. Wcześniej tak nie było. Co może być przyczyną? Regulatorek jest z zestawu RTF pioneer 1400 Gdybyś jeszcze podał jaki silnik i jakie śmigło, to byłoby łatwiej. Rozumiem, że pakiet 3S?
Athen Opublikowano 3 Lipca 2015 Autor Opublikowano 3 Lipca 2015 Tak pakiety 3s, jeden 30C a drugi ma napisane 30C/60C. http://www.akumulatoryrc.pl/pl/p/SLS-XTRON-2200mAh-3S1P-11%2C1V-30C60C/195 Na śmigle jest napisane 6x4E APC, było zmieniane. Silnik z zestawu Wydaje mi się że gdyby to był problem ze śmigłem czy z silnikiem to by to wyszło wcześniej. Owszem regulator po lataniu zawsze był mocno ciepły ale nigdy tak gorący żeby rzepy się odklejały.
Athen Opublikowano 3 Lipca 2015 Autor Opublikowano 3 Lipca 2015 Generalnie to tak da się go trzymać w ręce. Mimo wcześniej nie był aż tak nagrzany, jeżeli nic takiego mu się nie stanie to mi to nie przeszkadza.
Mitar Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 To norma w tym zestawie, u mnie też robi się gorący jak dłużej polatam na większych obrotach. Ja sobie go przyczepiłem w środku na boku, w tym miejscu gdzie znajduje się servo , tam jest taki prześwit gdzie podczas lotu powietrze lepiej chłodzi. Jak lubisz szaleć to lepiej wymienic go na 25A albo 30A.
Athen Opublikowano 5 Lipca 2015 Autor Opublikowano 5 Lipca 2015 Witam was ponownie Byłem dzisiaj polatać. Używam około 20% mocy. Po około 30sekund do 2minut mogę latać. Następnie samolot zamienia się w niekontrolowaną cegłę, nie działa nic. Tylko pipczy, jak bym go włączył przed uruchomieniem aparatury. Odłączenie zasilania, następnie podłączenie i mam znowu pełną kontrolę. Próbowałem na dwóch różnych pakietach, o takim: http://www.akumulatoryrc.pl/pl/p/SLS-XTRON-2200mAh-3S1P-11%2C1V-30C60C/195 i o takim: http://www.modele.sklep.pl/pl/Katalog/AKUMULATORY-I-PAKIETY/REDOX-LIPO-1800mAh-111V-30c.html ,większej różnicy nie wyczułem. Kombinowałem też z ułożeniem regulatora. Na początku był w dziobie, później pod serwem, następnie na zewnątrz z boku kabiny i na końcu na zewnątrz z przodu kabiny. Różnica praktycznie żadna. Po KAŻDYM locie (trwającym tyle ile jest napisane wyżej) był tak gorący że nie mogłem go utrzymać w palcach przez 3 sekundy. Po każdym kolejnym locie był jeszcze gorętszy. Regulator i silnik z zestawu rtf Pioneer, śmigło 6x4E APC, pakiety wyżej. To już koniec jego żywota? Krótki był. Jak tak to na jaki inny go wymienić, jak nie to co z nim zrobić. Help
Mitar Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 Możesz jeszcze spróbować rozciąć tą czarną osłonkę, u mnie ona przykrywała cały radiator i nie było przepływu powietrza (w opcji gdy masz go poza kabiną) Jak to nic nie da to lepiej nie eksperymentuj bo możesz zamienić model w pochodnie Jak chcesz kupić nowy to weź cokolwiek od 25-30A , pamiętaj tylko sprawdzić przed zakupem aby były przylutowane końcówki i odpowiedni wtyk do twojego pakietu (u mnie dean) Ja kupiłem na szybcika regulator ABC 30A a jak przyszło to wielkie zdziwienie, że wszystkie wtyki muszę zamówić i przylutować osobno
Rekomendowane odpowiedzi