lizak0o0 Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 witam. mam problem z rozruchem silnika 25cc.otóż nie mam przy nim szarpanki. chciałbym go uruchomić w następujący sposób: od strony magneta zdjąć sprzęgło i nakręcić nakrętkę, na gwint wału. tak bym go odpalał, tzn: wkrętarką, tak zwany: "drill start". problem polega na tym że żeby zapalił trzeba kręcić w lewo, a jak wiadomo kręcąć w lewo odkręcimy nakrętke. i tu poawia sie moje pytanie. jak przymocować taą nakrętke, zeby sie nie odkrecala? lub w jaki inny sposób dojść do rozruchu silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Kontra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lizak0o0 Opublikowano 7 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 jestem zielony w tym temacie. mógłbyś wytłumaczyć jak tego dokonać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Dwie nakrętki wzajemnie się blokujące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lizak0o0 Opublikowano 7 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 sory, ale nie czaje ;dpo prostu nakręcić dwie nakrętki na siebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Dokładnie, to właśnie nazywa się potocznie kontrą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lizak0o0 Opublikowano 7 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 ok, dzięki za odpowiedź, swoją drogą masz pomysł na inny sposób rozruchu tego silnka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...