lizak0o0 Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 witam. mam problem z rozruchem silnika 25cc.otóż nie mam przy nim szarpanki. chciałbym go uruchomić w następujący sposób: od strony magneta zdjąć sprzęgło i nakręcić nakrętkę, na gwint wału. tak bym go odpalał, tzn: wkrętarką, tak zwany: "drill start". problem polega na tym że żeby zapalił trzeba kręcić w lewo, a jak wiadomo kręcąć w lewo odkręcimy nakrętke. i tu poawia sie moje pytanie. jak przymocować taą nakrętke, zeby sie nie odkrecala? lub w jaki inny sposób dojść do rozruchu silnika?
lizak0o0 Opublikowano 7 Lipca 2015 Autor Opublikowano 7 Lipca 2015 jestem zielony w tym temacie. mógłbyś wytłumaczyć jak tego dokonać?
Paweł Prauss Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Dwie nakrętki wzajemnie się blokujące.
lizak0o0 Opublikowano 7 Lipca 2015 Autor Opublikowano 7 Lipca 2015 sory, ale nie czaje ;dpo prostu nakręcić dwie nakrętki na siebie?
Paweł Prauss Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Dokładnie, to właśnie nazywa się potocznie kontrą.
lizak0o0 Opublikowano 7 Lipca 2015 Autor Opublikowano 7 Lipca 2015 ok, dzięki za odpowiedź, swoją drogą masz pomysł na inny sposób rozruchu tego silnka?
Paweł Prauss Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Jedna z nakrętek może być zarazem kołem pasowym/zamachowym...
lizak0o0 Opublikowano 8 Lipca 2015 Autor Opublikowano 8 Lipca 2015 witam ponownie.. niestety śrubka podczas kręcenia cały czas się odkręca.. jakieś pomysły?
Paweł Prauss Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 Za niewłaściwą NAKRĘTKĘ a nie śrubkę próbujesz zakręcić tym motorkiem... Inny pomysł podałem w poście #8. Możesz też dorobić piastę i po prostu przykręcić śmigło...
skuter Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Spróbuj przy dokręcania nakrętek ustawić je równo ze sobą tak aby nasadka do rozruchu naszła na obie nakrętki.
lizak0o0 Opublikowano 10 Lipca 2015 Autor Opublikowano 10 Lipca 2015 ^przy oporze sprężania obie nakrętki się odkręcają :/
kkdarch Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Dorób nakrętkę z kołnierzem przylegającym do koła zamachowego ,przewierć w jednym miejscu kołnierz tak żeby otwór załapał też koło zamachowe i wkręć lub wbij jakiś kawałek metalu. Podaj meila to wyślę rysunek. krawczykdario@interia.pl
Detan Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 witam. mam problem z rozruchem silnika 25cc. otóż nie mam przy nim szarpanki. chciałbym go uruchomić w następujący sposób: od strony magneta zdjąć sprzęgło i nakręcić nakrętkę, na gwint wału. tak bym go odpalał, tzn: wkrętarką, tak zwany: "drill start". problem polega na tym że żeby zapalił trzeba kręcić w lewo, a jak wiadomo kręcąć w lewo odkręcimy nakrętke. i tu poawia sie moje pytanie. jak przymocować taą nakrętke, zeby sie nie odkrecala? lub w jaki inny sposób dojść do rozruchu silnika? Nie wiem czy to dobry pomysł ale może klej do gwintow Loctite? Tylko sa różne rodzaje, jedne trzymają slabiej zeby można bylo polaczenie kiedys odkrecic inne sa takie ze mozna je odkręcić tylko wtedy gdy podgrzeje sie je palnikiem aby spalić klej. Ja używam czasami kleju do gwintow do połączeń nierozlacznych i powiem szczerze, ze odkręcić taka nakrętkę kluczem to nie lada wyzwanie.
Rekomendowane odpowiedzi