michalg0000 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Może być, ja zawsze daję od spodu i jest w porządku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppompka Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Można by było w tym modelu zastosować silnik szczotkowy 400 lub 480 i akku Ni-Mh ponieważ drgie są lipole a jeszcze ładowarka do tego i zasilacz to wychodzi razem jakieś 180 zł. A za tą cene to można kupić silnik szcztkowy, regiel i pakiet(licząc tanią wersje), a nawet jak się odrobine dołoży to też ładowarka wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barlu Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Nie można. Tzn, wsadzić możesz ale nie polecisz tym. Lub poleci i spadnie jak cegła. Albo będzie cegło lot. Raczej drugie wyjście, poleci 5m i spadnie. Nie próbuj szczotek do takich modeli, to się liczy lekka waga :wink: Lepiej NIE :!: :!: :!: (szkodo kasy) A li-pol i ładowarka to 100za nie 180zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppompka Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Lubatr a mógłbyś mi podać linki do akku li-pol, ładowarki i zasilacza bo nie chce ładować z akku samochodowego. Byłbym bardzo wdzięczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barlu Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 http://www.cyber-fly.pl/produkt-643.html http://www.allegro.pl/item382583529_zestaw_ladowarka_z_zasilaczem_firmy_e_sky.html#photo Proszę bardzo. tam nieco ponad 100zł, jakbyś chciał to byś i za mniej znalazł. SZUKAJ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 A co powiecie na taki silniczek do tej extry? http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idproduct=2111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barlu Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Mi się wydaje że powinieneś podać jezscze jak chcesz latać, precyzyjna akrobacja akrobacja 3D itp. :wink: (taka mała sugestia, bo silnika to ja Ci nie doradzę, sam się doradzałem innych) (dlatego napisałem wydaje mi się :!: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boogie Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Jak juz pisalem max 45g. Bartek: Skoro nie wiesz to nie pisz. Tego typu modele- 300g shockflyery na dwor nie nadaja sie zbytnio do latania precyzyjnego!! Wiec jesli juz to albo cos w stylu podstawowyej akrobacji albo 3D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalg0000 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Boogie, co Ty taki uparty jesteś z tymi 45 gramami? Taki mały silnik zakręci max śmigłem 10x4.7 i faktycznie mocy może nawet wystarczy, ale prawdziwe 3d lepiej lata się na dużych śmigłach. Poza tym nie możesz pisać że shock flyer'ami nie można latać precyzyjnie. Oczywiście że nigdy nie będzie to precyzja jak w IMAC'u albo F3A, ale jest różnica w lataniu tym samym modelem na silniku o wyższym kv i śmigle 9x4.7 i na silniku o niższym kv i śmigle 12x6. Wystarczy spojrzeć na to jak lata Zak West z 3dbatix na AXI 2212/34 i śmigle 12x6 i jak lata AirfoilZ ze śmigłem 10x4.7 i z "szybszym" Hackerem A20-20l. Oczywiście Airfoilz ma ten dodatkowy atut że ma profil. Moje spostrzeżenia są następujące: jeśli chcesz latać shockiem precyzyjnie, to zrób coś na kształt AirfoilZa z profilem, mniejszym śmigłem i wagą ok 450 gramów. A jak chcesz 100% 3d to lataj na dużym śmigle lekką deską. Model lata wtedy płynniej, nie buja się tak w harrierze i lepiej wisi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalg0000 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 precyzyjny AirfoilZ i wolne stuprocentowe 3d Crawley'a z 3dbatix http://www.3dbatix.com/plans/videos/diablo3d.wmv Sami sobie odpowiedzcie na pytanie gdzie jest bardziej precyzyjnie. A jak wam to nie wystarcza, to zróbcie sobie dwa identyczne modele i do jednego wsadźcie np. AXI 2212/20 i śmigło 9x3.8 a do drugiego AXI 2212/34 i śmigło 12x6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boogie Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Shockflyer to model z krzyzakowym kadlubem zrobiony z plaskich plytek- nie widzialem jeszcze odpowiednio precyzyjnego modelu, ktory by dobrze latal (na dworzu), bo na hale mam clika o rozpietosci bodajze 85cm i wadze 114g do lotu. I model lata przepieknie, lecz tylko w bezwietrznej pogodzie. Co do srednicy smigla to z doswiadczenia wychodze, ze najlepszy uklad to 1 cal srednicy smigla na jeden dm rozpietosci modelu, a wiec w modelu 80cm rozpietosci smiglo 8 cali, od biedy 9 cali, ale na pewno nie 10. Z reszta zobacz jak to wyglada w wiekszych modelach- w wiekszosci przypadkow jest to spelnione. Np acromaster podobno nie lubi smigla wiekszego niz 11 cali i lubi wowczas przepadac na strone po dodaniu mocniej gazu, czego sam doswiadczylem przy smigle 13 calowym. Probowalem latac moimi modelami na wiekszych smiglach i po prostu nie bylem zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalg0000 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Ja też mam podobną metodę, z tym że ja na każdy decymetr rozpiętości daję 1,1 cala średnicy śmigła. Tak na prawdę to na jakim śmigle latasz zależy w dużym stopniu od preferencji, a nie tylko od tego jaki silnik kupisz. Ja np. lubię latać shock'ami na śmigle 11x3.8 bo latają wtedy wolno i spokojnie, podobnie jak duże benzyny. Im mniejsze masz śmigło tym model staje się bardziej narowisty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalg0000 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 A wracając do dużego śmigła w acromasterze to jest to naturalne że większe śmigło ma większy moment bezwładności i warto wtedy pomyśleć o lżejszych łopatach lub o zrobieniu skłonu/wykłonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 michalg0000, używaj opcji edytuj a nie pisz posta pod postem. Zgodzę się że walka o każdy gram mija się z celem. Toteż silnik chyba kupię taki jak napisałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kreis84 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 strejla_u, ten silniczek lata w moim Fantastic'u , na śmigle 9x6E Tower Pro (kopia APC) bierze jakieś 8A, i odrobinę mocy brakuje by zawis zrobił. Jestem zadowolony z niego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwasiu Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 czy na usztywnienie skrzydła mogę dac pręt węglowy 4mm czy lepiej sosnę?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czhomik Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Ja w swoich modelach daje Rurke węglowa 4mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwasiu Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 tylko nie mam rurki na składzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gugala Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Radziłbym usztywnić skrzydło bo szoki ze skrzydłami które sie wyginają nie spełniają swojego zadania zdolności do wykonywania akrobacji. Wystarczy z góry modelu po bokach skrzydeł i pod samolotem wkleić kawałek rurki,pręta lub kawałka szaszłyka i stosując sznurek rozciągać go między tymi wystającymi kawałkami a następnie owinąć go między tymi"palikami" i posmarować kroplą CA . A na krawędź natarcia skrzydła radze przykleić węglowy płaskownik. Te zabiegi spowodują trwałość ,sztywność i większą wytrzymałość modelu. http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idproduct=5354 Ten silnik jest w miare lekki a ma potężny ciąg i polecam go do różnych samolotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czhomik Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 jedna rurka 4mm w skrzydle i wysokosc z zastrzałąmi z wegla 2mm wystarcza do deprona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.