Gość Opublikowano 20 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2018 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2018 Co prawda gdzieś tam na początku było Z gaźnika również jestem zadowolony, dość ładnie pracuje. Silnik dał się uruchomić bez problemu "z palca" bez podlewania . Natomiast w drugiej, którą kupiłem dosłownie kilka dni temu, gaźnik już nie jest taki fajny i chyba nie będzie ładnie pracował. Chodzi mi głównie o to że w pierwszej max otwarcie przepustnicy daje ładny równy otwór gardzieli, a w drugim jest uskok około 1-1,5mm. Rosjanie zamontowali za mocną sprężynkę pod bębnem przepustnicy czy co... Niestety nie miałem 10-ki, ale nie wiem czy czasem w niektórych nie jest zastosowane podobnie jak w MVVS (http://www.alehar.aplus.pl/images/porady/gaznik_MVVS.pdf) odsuwanie/dosuwanie razem z przesuwaniem osiowym w trakcie obrotu przepustnicą rurki rozpylacza do iglicy albo iglicy do rurki (poza statycznym ustawieniem składu pokrętłem iglicy). by wzbogacić/zubożyć mieszankę w trakcie zmiany światła gardzieli(czyli ssania powietrza/obrotów) Jeśli ma na przepustnicy lekko skośny rowek pod śrubkę ustalającą (która może pełnić jednocześnie funkcję regulacji zamknięcia przepustnicy do wolnych obrotów) (Mk17 radio carb http://www.rcuniverse.com/forum/everything-diesel-87/11607165-mk17-radio-carb.html ) http://skyflex.air.ru/pages/glider/gl016.shtml http://rconline.ru/modules/smartsection/item.php?itemid=72 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi