Skocz do zawartości

Pomoc w doborze roweru


Barlu

Rekomendowane odpowiedzi

Z Tatą planujemy zakup roweru za mniej więcej 1000zł (max1200zł). I nie wiem co kupić, nie znam się dobrze na rowerach, chciałbym coś do pojeżdżenia po lesie i górach (czyli górski/MTB) a zarazem (dla taty) po mieście. Może się ktoś zna i mógłby dobrać jakiś rower za tą cenę...

Moje wymagania to rama aluminiowa hamulce dobrze by było tarczowe z tyłu i przodu (ew. możliwość montowania) i amortyzator z przodu z tyłu nie koniecznie chodź nie zaszkodzi (to z ważniejszych rzeczy). Bardzo proszę o porady i propozycje, na wakacje by się przydało już go mieć :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 1000zł zapomnij o chamulcach tarczowych moze kross level A2

http://www.kross.pl/536-g417-k204-level_a2.html

jak dobrze poszuka to znajdzie za 1000zł choc teraz najgorszy okres kupowania sa najdrorzsze.

Mam dwa krossy

Ten ujerzdam cały rok bez wzgledu na pogode do pracy po lesie najbardziej uniwersalny codzienie w tygodniu minimum 50km do pracy

http://www.kross.pl/534-g414-k139-hexagon_v5.html

jestem bardzo zadowolony polecam za 1000zł znajdzie bez problemu moj przebieg 40tysiecy kilometrow na tym rowerze oraz zakupilem ostatnio do maratonow i wycieczek gorskich ten

http://www.kross.pl/536-g417-k205-level_a4.html

ogolnie krossa polecam .

Pozdrawiam Slawomir

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A seria Kross-a ATB ale full. Znalazłem z tej serii Kross SFX 500 który ceną trafia idealnie w przedział cenowy. Wygląda dość obiecująco, tylko czy amortyzator tylny, opłacalne jest kupno roweru z nim, czy może on nic nie daje? I czym się różni Kross SFX 500 od SFX 700 i SFX 300? Bo mi z tamtych statystyk nic, nic nie mówi, widać że jestem łysy w temacie a ktoś może coś się zna. Cenowo podobne są też do tych z serii ATB. :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach