mr.suchy Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Cześć, Jak robi się podwójne zasilanie w samolocie? Żeby jeden pakiet zasilał silnik a drugi odbiornik i serwa? Pozdrawiam
Shock Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Mało sprecyzowane pytanie.... . Podwójne zasilanie z reguły dotyczy zasilania serw,elektroniki w modelu i najczęściej jest realizowane przez menażery zasilania typu Power Box,Max bec 2 i im podobne lub własnoręcznie wykonane listwy i polega na na podpięciu dwóch pakietów (o niekoniecznie tej samej pojemności choć się zaleca) które dają stabilne ,refundowane zasilanie. Osobne zasilanie silnika czyli aparatu zapłonowego to dodatkowy pakiet lub osobne wyjście z bardziej rozbudowanych menagerów. 1
SowaFSO Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Kfc32ftb jak masz to tak również mozna
mr.suchy Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2015 W jakich modelach jest sens stosować podwójne zasilenie?
robas69 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Jeden pakiet napędowy podpinasz do regulatora (z bec'em, a nie opto czyli bez niego). Drugi jeśli wartość napięcia przekracza maksymalną wartość dla odbiornika i serw wpinasz do zewnętrznego bec'a (polecam dualsky np. w nastiku duży wybór dla różnych prądów), a z niego do odbiornika, który z kolei zasila serwa. Oczywiście nie napisałem o ekstremalnych sytuacjach gdzie mamy kilka serw o dużym poborze prądu gdzie niezbędna jest np. listwa prądowa (Kolega Te Be) by nie spalić ścieżek w odbiorniku.
RenoFlo Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 !!! z wtyku regulatora - tego włączanego do odbiornika - koniecznie usuń + (plusowy) przewód !!!
Rekomendowane odpowiedzi