Skocz do zawartości

Problem z gaźnikiem nitro


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Jak w temacie mam problem z moim autkiem, ftx rampage nitro

Otóż auto gaśnie notorycznie czasem szybciej a czasem puzniej ale gaśnie, zauważyłem że podczas pompowania paliwa szarpanka nie dochodzi do zalania silnika, natomiast paliwo mogę wpompowac aż do filtra powierza tak ze gabke mogę wycisnąć, zauważyłem również że powietrze jakby się cofalo w przewodzie paliwowym czyli tak jakby było zasysane z gaźnika, ewidentnie coś jest nietak ale jako że to muj pierwszy model nitro szukam informacji bo jestem zielony

Może mi ktoś coś doradzić? Czemu tak się dzieje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompujac nie dodaje gazu więc chyba zamknięta jest, świece mam r3 i 4 i żadnej różnicy niema a powietrze w werzyku pojawia się nawet podczas pracy silnika

No i tak jak już wcześniej pisałem niedochodzi do zalania silnika zato słychać syczenie w okolicy gaźnika więc to gdzieś tam uchodzi

Syczenie słychać podczas papowania szarpanka oczywiście z przytkanym wydechem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaa kumam no to by tlumaczylo to paliwo w gazniku

A co do świecy to dziś prubowalem na nowej i tak jak pisałem efekt bez zmian trohe chodzi i gaśnie

No niewiem czy to ważne ale nienapisalem że to nowy model i silnik dopiero co dotarłem., właściwie to przepalilem dopiero ponad litr paliwa 10% nitro

Dziś też gdzieś wyczytałem że najlepiej sprawdzają się paliwa z 16 % zawartościa nitro, może to mieć wpływ aż taki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak bym jej nieustawil to to nic niezmienia właśnie, ja niemoge tego zrobić, i znajomy co lubuje się w tych autkach też go nie ustawil

No jest z nim jakiś problem od samego początku silnik gasl poprostu, samo docierane to była masakra bo co kilka minut gasl teraz jest trochę lepiej ale wciąż gaśnie

 

Właśnie zaczynam moją przygodę z nitro rc i mam mały problem