Zulugula Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 no filmiki trochę będą się wysyłać. mi przed zapłonem też popyrkuje a za którymś razem rusza, powinno być na filmie, jutro po pracy nagram jestże raz z kolegą porządnie jak się mój egzemplarz odpala. Ja bym spróbował go delikatnie przylać i odpiąć bak, w pewnym momencie powinien zapyrkiwać a nawet odpalić na chwilkę, w sumie to chyba by nie za zdrowe dla niedotartej sztuki by było. A jakbyś tyle razy nie pisał że się poddajesz to bym z 2 dni temu to nagrał Dodam że na początku w plenerze rozgrzewałem go dwoma ogniwami r14 zlutowanymi razem, a jak już padły a chciałem polatać to z 1 r6(aa) odpaliłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro-er1 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 to moze 1,2v za malo moze musze dac 3 baterie alkaliczne 1,5v ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelarz115 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 A jaką masz świecę? Może zbyt chłodna i nie będzie świecić jaśniej? są różne rodzaje, chyba ''ciepła'' lub ''średnio ciepła'' nadała by się najlepiej, bo przy ''średniej'' miałem kiedyś problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zulugula Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 W tym motorku jest jedna uniwersalna, inny kształt ma. Sprubuj te 2-3alkaliczne razem dać może co ruszy bo faktycznie 1,2 może mieć mało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro-er1 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Jacek ja nie mam pojecia jak to swieca. moze sprobuje jutro z bateria 1,5v r20 lub r14 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro-er1 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 podlaczylem swiece pod paluszka 1,5v i zarzy tak samo jak na aku 1,2v , niestety nie odpalil nie rozumiem dlaczego nie chce zapalic ani z wkretarki ani z wioertarki przeciez tam sa obroty wiekrze niz z uderzenia palcem on chyba uszkodzony jest , luzow dostal na wale . moze go zajechalem na smierc, bo dosc dlugo krecilem kiedy sie zalal i przy odpalaniu . mysle ze on juz nie zapali nigdy. pozrawiam wszsytkich ktorzy chcieli pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Mirek nie ma takiego poddawania sie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro-er1 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 bark mnie boli juz od tego szarpania sie z tym motorkiem . moze kieys opale go ale nie w tym roku , pozrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 No Gościu kto w końcu jest większy i mocniejszy Ty czy motorek 1ccm? Dasz radę i to w tym roku, albo wcale, to że bark boli to znaczy że miętki jesteś i tyle, prawdziwego modelarza nic nie boli!!! Nawet 6 szwów, które dostałem po niewłaściwym używaniu tokarki....bez znieczulenia oczywiście, ale to na jednym palcu było, na drugim 4, mogłem sobie przynajmniej swoje stawy od środka pooglądać nic mnie tam nie zaciekawiło, ale to już dawno było. Zanim szwy dostałem, to musiałem sobie szczoteczką rany wypucować pod kranem bo się pani pielęgniarce nie podobało, że prosto z modelarni z brudnymi paluchami przyjechałem :-)) Kręć do skutku!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelarz115 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Spróbuj podejść merytorycznie, nie siłowo, szukaj, kombinuj aż trafisz w to coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro-er1 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 moze , niewiem zobacze , ale caly dzien w garazu siedze prawie , na dzis mam dosc tego motorka , moze jutro ale najpierw musze nowe mocowanie dorobic , bo nie trafilem w smiglo tylko w kolpak i urwal sie silnik i spadl na podloge , ale caly jest , przewody troche go zamortyzowaly , mialem do niego wicherka dorabiac nowego ale teraz to niewiem czy robic , musi zapalic najpierw, zona juz zla na mnie ze caly dzien sie bawie silniczkiem w garazu. pozdrawiam. moze stary juz jestem jak mnie pokonal taki maly motorek . Jacek ja od rana szukam tego czegos, tylko nie moge tego znalezc . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 Problem według mnie to żarzenie.Zaczyna zapalać ale go zalewa.Nie masz kogoś z modelarzy,kto by pożyczył Ci standardową grzałkę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro-er1 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 nie mam , mam tego klipsa ala strzykawka na jednego paluszka , wczoraj sprawdzalem zarzy tak samo na paluszku 1,5 v jak i na aku 1,2v, jak dam rade to dzis zrobie fotke jak sie to zarzy i zapodam. tak wyglada zarzenie swiecy , golym okiem troche bardziej czerwono , chyba ze zle widze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro-er1 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 wlasnie wrocilem z garazu , odpalal mi fajnie i gasl szukalaem, szukalalem, az znalazlem chodzi fajnie na wolnych na prawie zamknietej przepustnicy, jak chce mu dac wiecej gazu zwalnia szybko i gasnie, niewim czy zalewa sie czy za malo iglica odkrecona ,wogole odpala tylko na prawie zamknietej przepustnicy, moze pózniej albo jutro odpale i bede probowal , najwazniejsze ze odpala i powiem ze bardzo lekko odpala z palca , bez wiekrzego wysilku , sam palec tylko i chodzi, wiec musze dla niego teraz budowac wicherka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelarz115 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 Odkręć iglicę, ale stopniowo o parę ząbków I pamiętaj by przestrzegać prawidłowo procedury docierania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekSz Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 Takie małe silniki są zawsze problematyczne ale fajnie że sie nie poddałeś. Zobaczysz że spaliną na dłuższą metę lata się ciekawiej więcej może się wydarzyć. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro-er1 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 a jakie sa procedury docierania takiego malego silniczka ?? , ja nie znam ich , wiec napisz Jacek jak i co zebym go nie zatarl czasem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelarz115 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 Tu masz dobrą instrukcję http://www.nastik.pl/manual/ASP_Magnum_instrukcja.pdf Ważne by silnik pracował na bogatej mieszance (mocno odkręconej iglicy) i pluł paliwem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zulugula Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 Fajnie że zaczął gadać a pluje paliwem z gaźnika na tych wolnych? Widzę że już nie muszę dawać filmików chyba że chcecie, chociaż marnie mi wyszły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelarz115 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 Zamieszczaj, dla potomności będą :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi