Skocz do zawartości

Pytanie dotyczące pakietu Dualsky


Bartek2220

Rekomendowane odpowiedzi

Mam male zapytanie dotyczące pakietu Dualsky 1320 mAh 2 s.Wczoraj postanowilem latac.Nim sie na to zdecydowalem sprawdzilem jakie jest napiecie na celach.No i pokazalo mi 4;15 no czyli prawie naladowane :wink: Po wykonanym locie 6 minutowym sprawdzilem i wyszlo 3;97.No i tu moje male pytanie.Jakie albo jak moge maksymalnie wykorzystać ten pakiet ??? Chodzi mi o to jakie będzie napiecie po wyczerpującym locie.Kolega ma ten sam pakiet i lata dosc intensywnie i polata tak 10 min a drugi znajomy znów polata spokojniej i dłużej.Niestety nie mają jak sprawdzić napiecia na celach :( Dlatego pytanie kieruje do Was z nadzieją że ktoś już sprawdzał :D Dodam do tego że jestem jeszcze początkującym pilotem wiec mój lot jest bardziej spokojny.Pozdrawiam

 

zadaje takie pytaniie gdyż nie wiem w jakim momęcie jest odcinany prąd.A posiadam silnik e-maxa cf 2822 i regulator dynama 18 A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napięcie na akumulatorach li-polymer po zakończeniu lotów nie powinno spaść poniżej 3.0[V]

Można rozładować co prawda (niby) do 2.8[V], ale to tylko napięcie pod obciążeniem.

Także zakres pracy tych ogniw zawiera się w napięciach od 3.0[V] do 4.2[V].

Bardziej spokojny lot zazwyczaj po prostu zużywa mniej energii. Dlatego można latać dłużej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto zaznaczyć, że to są parametry dla JEDNEJ celi a nie całego pakietu

 

DOKŁADNIE !!!!

Dzięki Marcin za sprostowanie. Nie pomyślałem, że ktoś mógłby to inaczej zrozumieć, a tym bardziej, nie chcę żeby komuś się coś stało. :)

 

NAPIĘCIA PRACY DLA AKUMULATORÓW LI-POL DLA JEDNEJ CELI TO OD 3.0[V] DO 4.2[V]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach