Andrzej68IX Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Witam i o poradę pytam. Czy ktoś z Was ustawiał rozrząd w tym silniku. Nie wiem w którym miejscu powinien być punkt widoczny w tej chwili na godzinie 8. Z czym go zgrać, lub w jakim położeniu powinien być tłok lub zawory. Silnik dostałem w takim stanie jak na zdjęciu - zawory otwierają zupełnie nie w tym miejscu co powinny. Pozdrawiam Andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DARIUS1 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 W normalnym silniku samochodowym zawory mijają się praktycznie w GMP. tzn wydechowy się zamyka tuż za GMP a ssący zaczyna się otwierać tuż przed GMP , tak więc myślę że tu powinno być podobnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Tłok w ZZ, znacznik na godzinie 6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Tłok w GZP znacznik jako przedłużenie osi popychaczy.Ustawiam tak zawsze we wszystkich ASP,tak samo jest w OS.Koło rozrządu najlepiej wkłada się przy pomocy kawałka wężyka igielitowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej68IX Opublikowano 12 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi