Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, czy pakiet LiFe 2s 6,6v będzie pasował do odbiornika FS-iA6?

Bo ten odbiornik ma zakres napięć 4-6,5v, czy 0,1v zrobi różnicę i spali odbiornik  <_<?

Opublikowano

Jeśli jesteś pewien że odbiornik pracuje w takich zakresach jak podałeś to pakiet LiFe nie zrobi odbiornikowi nic złego.

Pomyś jeszcze nad LiFePO one mają 6,2V no i są stosunkowo tanie.

Opublikowano

Ale pakiet Life ma napięcie po naładowaniu 3,6V/cele, 3,3 to jego napięcie nominalne, więc jego napięcie po naładowaniu to już 7,2V a to już robi konkretną różnice. No i zwykłe serwa pracują do 6V, więc musiałbyś kupić serwa HV.

Opublikowano

Ale chcesz z tego zasilić też silnik czy to ma być szybowiec? Jeśli szybowiec i chcesz zasilać z tego odbiornik to NiMh może być, nawet może być taki dający napięcie 6,0, możesz też dać jakiś Li-xx ale przez BEC. Jeśli z silnikiem to sugerowałbym LiPo + BEC. Napisz jaki model.

Opublikowano

Do zasilenia tylko odbiornik i dwa serwa, chodzi mi o Alulę.

Najchętniej bym chciał coś co jest dostępne w ABC-RC, Marvio-RC, Cyber-Fly lub Modelarnia.pl ze względu na to, że robię stamtąd zamówienia i mógłbym to dołączyć do paczki.

Opublikowano

Po przeczytaniu tego i poszukaniu różnych alternatyw myślę że NiMh nie jest dobrym rozwiązaniem.

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem_B.asp?idProduct=38085

+

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem_B.asp?idProduct=31693

razem ważą 55,5g

napięcie może być 5v lub 6v czyli serwa mocniej pracują

 

dla porównania NiMh 4,8v 650mah waży 61g i serwa na nim będą pracować słabiej.

Myślicie że LiPo będzie dobrym rozwiązaniem?

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Podlacze sie pod temat. Mam odbiornik flysky,ktory pracuje na napieciu 4,0 do 6,5V. Chcialem do odbiornika wykorzystac pakiet li-pol o napieciu 11.1V. Czy zeby obnizyc napiecie moge zastosowac regulator z helikoptera? Podlaczylem wszystko na sucho i niby wszystko wydaje sie byc ok. Rygiel zbija napiecie na 5V z tym,ze zostaja mi luzne kable od silnika.

Moj model to trenerek 40 z silnikiem żarowym.

Opublikowano

Po pierwsze to dlaczego stosujesz do odbiornika pakiet 3s? Nie lepiej zastosować pakiet 2s.

Po drugie regulator do zasilania odbiornika gdzie model jest spalinowy to moim zdaniem nienajlepsze rozwiązanie. Lepiej kupić za niewielkie pieniądze BEC lub SBEC. Mniejszy i przeznaczony wyłącznie do stabilizowania napięcia na poziomie 5-6V zazwyczaj można samemu za pomocą zworki ustalić napięcie jakie ma podawać na odbiornik.

Opublikowano

Konsekwencje hm.... jak dobrze zaizolujesz kable silnikowe to tak na dobrą sprawę nie powinno być żadnych problemów. Tyle że 3s troche ważą i moim zdaniem będzie to niepotrzebny balast, chyba że trzeba doważyć model to wówczas taki pakiet może być zamiast ołowiu.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.