Jump to content

Napięcie na odbiorniku


TheKuba1414
 Share

Recommended Posts

Ale pakiet Life ma napięcie po naładowaniu 3,6V/cele, 3,3 to jego napięcie nominalne, więc jego napięcie po naładowaniu to już 7,2V a to już robi konkretną różnice. No i zwykłe serwa pracują do 6V, więc musiałbyś kupić serwa HV.

Link to comment
Share on other sites

Ale chcesz z tego zasilić też silnik czy to ma być szybowiec? Jeśli szybowiec i chcesz zasilać z tego odbiornik to NiMh może być, nawet może być taki dający napięcie 6,0, możesz też dać jakiś Li-xx ale przez BEC. Jeśli z silnikiem to sugerowałbym LiPo + BEC. Napisz jaki model.

Link to comment
Share on other sites

Po przeczytaniu tego i poszukaniu różnych alternatyw myślę że NiMh nie jest dobrym rozwiązaniem.

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem_B.asp?idProduct=38085

+

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem_B.asp?idProduct=31693

razem ważą 55,5g

napięcie może być 5v lub 6v czyli serwa mocniej pracują

 

dla porównania NiMh 4,8v 650mah waży 61g i serwa na nim będą pracować słabiej.

Myślicie że LiPo będzie dobrym rozwiązaniem?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Podlacze sie pod temat. Mam odbiornik flysky,ktory pracuje na napieciu 4,0 do 6,5V. Chcialem do odbiornika wykorzystac pakiet li-pol o napieciu 11.1V. Czy zeby obnizyc napiecie moge zastosowac regulator z helikoptera? Podlaczylem wszystko na sucho i niby wszystko wydaje sie byc ok. Rygiel zbija napiecie na 5V z tym,ze zostaja mi luzne kable od silnika.

Moj model to trenerek 40 z silnikiem żarowym.

Link to comment
Share on other sites

Po pierwsze to dlaczego stosujesz do odbiornika pakiet 3s? Nie lepiej zastosować pakiet 2s.

Po drugie regulator do zasilania odbiornika gdzie model jest spalinowy to moim zdaniem nienajlepsze rozwiązanie. Lepiej kupić za niewielkie pieniądze BEC lub SBEC. Mniejszy i przeznaczony wyłącznie do stabilizowania napięcia na poziomie 5-6V zazwyczaj można samemu za pomocą zworki ustalić napięcie jakie ma podawać na odbiornik.

Link to comment
Share on other sites

Konsekwencje hm.... jak dobrze zaizolujesz kable silnikowe to tak na dobrą sprawę nie powinno być żadnych problemów. Tyle że 3s troche ważą i moim zdaniem będzie to niepotrzebny balast, chyba że trzeba doważyć model to wówczas taki pakiet może być zamiast ołowiu.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.