Skocz do zawartości

http://modele.sklep.pl/


Diakon

Rekomendowane odpowiedzi

Gość slawekmod
Opublikowano

Idź do federacji konsumentów zamiast się stresować.Pomogą.Pomogli już wielu.

  • Odpowiedzi 211
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano
to ta kamerka to niezły kanał.

 

No mocne słowa, nie oceniaj produktu na podstawie swojego wadliwego egzemplarza. Tak sie skład że użytkuje tę kamerke ponad 2 lata i nigdy nie było z nią problemów. Przepraszam skłamałem, były problemy z badziewnym akumulatorem - zrobiłem bezposrednie zasilanie z kanału odbiornika i nawet zimą kamerka nagrywa tak długo na ile pozwala zasilanie w modelu i pojemnośc karty pamięci. Drugim błędem jest karta pamięci (poczytaj opinie na rcgroup) Bardzo ważne aby kartę sformatowac wlasnie w tej kamerce, warto również zainwestowac i kupic karte za 22zł np 2GB rekomendowaną do aparatów i kamer - szybką. Zaręczam, że napewno wszystko bedzie działac poprawnie tak jak u mnie.

Opublikowano

Jak zacząłem googlać 'fco2 problem' to się okazało, że to nie jest odosobniony przypadek.

HC wycofało te kamerki całkiem ze sprzedaży u siebie, bo: 'We wont be stocking it again due to quality concerns'.

Co do karty, to sprzedawca też w pierszej chwili próbował 'a może to wina karty?', ale w box-ie była orginalna karta FCO, więc od razu odpadła kwestia kompatybilności. Poza tym śmieci na ekranie w niezepsutym zapisie cyfrowym ciężko zrzucić na jakość karty. Już prędzej zwisy, bo ktoś niedopracował firmware kamery i jest nieodporne na jakiekolwiek błędy.

Opublikowano

Wypożyczę Ci moją, cóz ona nie przeżyła - i dalej działa NIEZAWODNIE, oczywiscie te 1,3MP nie powala jakoscia, poszukaj na forum ilu uzytkowników ma FCO2, kto jest niezadowolony? We Wrocławiu znam co najmniej trzech ludzi co mają "ten kanał" nikomu nic sie nie dzieje. Wiec albo miałeś pecha i trafiłeś na wadliwy egzemplarz, albo cos robisz nie tak, i pierwsze niepowodzenie wyzwala irytacje...

Opublikowano

co do kupowania przez net: można zwrocić bezproblemowo nieużywany towar zwrócić w terminie do 10 dni. W tym terminie wystarczy jak pisemnie powiadomisz sprzedawce (lepiej zrob to skuteczenie czyli poleconym za potw. odbioru) a towar musisz odeslac do 14 dni.

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialno.ci za szkod. wyrz.dzon. przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), art.7 u.1. Jesli sprzedawca nie powiadomil Cie w momencie zakupu o takiej mozliwosci to termin ten wynosi 3 miesiace lub 10 dni od daty powiadomienia.

warunek tylko taki, że towar musi być nieużywany i zapakowany w oryginalne opakowanie. jezeli tak nie było to masz problem. pozostaje tylko gwarancja

patrzac na daty ... czy wiesz juz gdzie popełniłeś błąd? zabrakło ci trzech dni.

co do gwarancji, to sklep ma udowodnić, że nie kupowałeś tego towaru u niego, jezeli masz paragon to jesteś na wygranej pozycji.

co do zwrotów, po okresie 10 dni w necie, albo bezpośrednio w sklepie - w tym wypadku prawo chroni sprzedawców. jako klient zastanów się dwukrotnie i jeszcze raz zanim dokonasz zakupów bo nie ma czegoś takiego że się rozmysliłeś. co najwyżej ogromne sieci sobie na to pozwalają bo procent zwrotów to około 5-7% więc przy marżach ... nie stanowi to dla nich żadnego problemu, a klient zadowolony.

Opublikowano

powiem ze jestem załamany . chłopaki z modele sklep zawsze szli mi na reke i towar który gwarancji juz nie podlegał a o paragonie to juz dawno zapomniałem potrafili zamienic na nowy . kiedy tylko u nich byłem to zawsze jakiegos rabata zarzucili i to od siebie . pare złotych juz u nich zostawiłem i nigdy takich problemów nie było . niedawno brałem u nich mx16s to dostałem nuwesie w cenie uzywki . mówcie co chcecie a ja i tak bede ich bronił :mrgreen:

 

Ziębice

Opublikowano

Osobiście nic złego na temat modele sklepu nie powiem, wręcz przeciwnie:

swego czasu krótki mail, czy aby towar jest na miejscu,

piątek tak samo krótkie negocjacje cenowe – efekt to bardzo przyzwoita cena,

sobota potwierdzenie i domówienie jeszcze jednego artykułu,

wtorek następnego tygodnia – kurier zapukał i przekazał w najlepszej kondycji zamówienie.

Podsumowując: dwa dni czystego marudzenia klienta, trzy dni realizacji zamówienia wliczając niedzielę. IMO całkiem nieźle. Towar za ładnych parę złotych.

 

Patrząc na opinie, to raczej ŻADEN internetowy sklep modelarski w Polsce nie powinien funkcjonować, a jednak tak się nie dzieje. Mam wrażenie, że nasze opinie są ocenami bardzo emocjonalnymi i po dłuzszym zastanowieniu widać, że błąd jest po naszej stronie, a później tylko lament jaki ten sklep jest niedobry bo nas skrzywdził. Nie mam żadnego interesu kogokolwiek bronić. Jak dla mnie, po drugiej wpadce ze strony sklepu, nigdy juz tam nie kupię, nawet gdy cena jest atrakcyjna. Wole zapłacic parę złotych więcej, ale mieć świadomość, że po drugiej stronie mam partnera.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Odgrzebuję temat.

Przyznam się, że od tamtego czasu nie miałem jak podjechać do sklepu cokolwiek tam załatwiać - przynajmniej oszczędziłem sobie nerwów, bo pewnie i tak by to nic nie zmieniło. Natomiast dzisiaj dostałem ciekawy telefon :-)

Zadzwonił do mnie człowiek z Niemiec. W pierwszej chwili niezbyt wiedziałem o co chodzi, bo Pan po tamtej stronie tak sobie mówił po polsku, a ja mu nie wysyłałem 4 kamerek i samolotu i stwierdziłem, że to pomyłka :shock:

Po kilku minutach od telefonu zaskoczyłem o co mogło chodzić (przypomniałem sobie, że w sklepie mówili, że wysłali kamerkę do Niemiec, i że teoretycznie jestem posiadaczem FCO2) - eureka: dzwonił facet z serwisu!

Olewając koszta, zadzwoniłem na +49 i okazało się, że trafiłem w 10! Pan się pomylił i zamiast do sklepu zadzwonił do mnie :-) W miłej 10 minutowej rozmowie dowiedziałem, się że sklep wysłał 4 takie kamerki do zwrotu/naprawy (niestety Dj - to jakby trochę potwierdzało sprawę niskiej jakości). Porozmawialiśmy o filmie i zdjęciach, które nagrałem na kartę jako dowód. Wyszło, że:

- akumulator z tych kamerkach niestety jest dosyć badziewny

- elektronika sobie słabo radzi ze słabym akumulatorem (zamiast się wyłączyć, to przynajmniej przy filmowaniu potrafią się pojawić 'efekty specjalne' - pewnie nie w każdym egzemplarzu, ale jest to znany problem)

- Pan się zgadza, że nie powinny się zawieszać, a zamiast śmieci, to powinna się po prostu wyłączyć o ile brakuje prądu

- Pan był bardzo zdziwiony, że nie dostałem sprzętu zastępczego...

- kamerki wszystkie zostały wymienione bez specjalnego zagłębiania się w szczegóły (dziwne usterki fabryczne)

- jeszcze dzisiaj paczka wyjdzie z tamtej firmy do Polski

 

Minął już ponad miesiąc, problemem jak widać okazał się głównie polski sklep (jeżeli chodzi o obsługę klienta - jak oddawałem kamerkę do reklamacji, to mieli jeszcze 3 na półce, w czasie rozmowy telefonicznej nie usłyszałem ani 'przepraszam', ani 'przykro mi', ani nawet 'postaramy się to załatwić jak najszybciej' i pewnie dlatego tak się zagotowałem...).

Przejdę się do nich pewnie za tydzień odebrać co moje i następnym razem o ile najdzie mnie, żeby kupić u nich coś droższego niż listewki, to dopłacę do przesyłki - przynajmniej będę miał te 10 dni na oddanie bez żadnego gadania.

Niestety, obsługa zależy od człowieka, o ile z tym drugim sprzedawcą jest zawsze miło i pomocnie (jak kupowałem głupi kwarc, to Pan sam zaproponował wyjście na zewnątrz i sprawdzenie zasięgu), to ten od kamerki i reklamacji... już nie chce mi się pisać.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Obsługa w tym sklepie faktycznie jest "zróżnicowana".

Próbowałem kupić w tym sklepie kilka drobiazgów, m.in:

- pręt węglowy 10mm - najpierw odstałem 15 minut w 2 osobowej kolejce, poprosiłem o pręt po czym usłyszałem, że mam sobie poszukać na półkach, bo sprzedawca nr 1 nie wie czy mają - lekko poirytowany szukałem sobie na ich półkach, na których panuje totalny bałagan, żadnych oznaczeń co do rozmiarów, pręty leżą razem z rurkami i listewkami wymieszane, nie znalazłem - postałem chwilę w kolejce do drugiego sprzedawcy - proszę go o pomoc w poszukaniu, bo może źle szukam - sprzedawca nr2 kliknął 2 razy w komputerze i mówi z uśmiechem że nie mają ( podpowiem, że sprzedawca nr 1 siedział także przed komputerem )

- poprosiłem o złącza XT60 - wziąłem do ręki - okazało się, że po złączeniu do ich rozłączenia trzeba niebywałej siły ( niestety taką nie dysponowałem ) - podczas zamawiania na hobbyking zauważyłem, że to co miałem w rękach było łudząco podobne do podrób przed którymi ostrzegają

- osłonki na goldy 4mm - kupiłem kilka sztuk ale porównując w domu z tymi które kupiłem w HK żałowałem - te z HK wykonane były z materiału dużo lepszej jakości.

 

A dodatkowo poirytowany byłem faktem, że jadąc tam próbowałem się dodzwonić kilkakrotnie, ponieważ chciałem sprawdzić, czy mają ten pręt węglowy 10mm - niestety telefonu nikt nie odbierał.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Ja w tym sklepie kupowałem przez internet kołpak do EG Pro - zamówienie w niedziele dostawa już we wtorek. Jak na razie rewelacja.

  • 3 miesiące temu...
Gość Kamyczek_RC
Opublikowano

W tym sklepie reklamowałem futabę S3150 nowa z pudełka zgon po kilkunasu sekundach reklamacja rok ... I to była rewelacja . W prawdzie zwalali winę na rcskorpio ale 14 dni roboczych to nie 365 dni ...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.