Skocz do zawartości

Silnik samozapłonowy-próba uruchomienia.


Michał Smolarek

Rekomendowane odpowiedzi

Ten silnik to kaplica. Też, kręcąc powoli śmigło przeskakuje dalej o około 90 stopni, więc nici i dodatkowo z komory spalania, podczas sprężania wydostaje się na zewnątrz dużo powietrza.

 

Mam szanse kupienia identycznego silnika, więc pytam czy jest szansa sterowanie obrotami tak żeby przerobić go na rc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 45
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
kręcąc powoli śmigło przeskakuje dalej o około 90 stopni

Uuuu.. to rzeczywiście kicha :(

 

Mam szanse kupienia identycznego silnika, więc pytam czy jest szansa sterowanie obrotami tak żeby przerobić go na rc?

Wg mnie gra nie warta świeczki. Odpuść, tylko się zniechęcisz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...amen. To najlepsze wyjście, bo na rc go nie przerobisz - można ale mało skuteczne; mam KMD i regulacja gazu jest taka bardziej umowna, choć silnik kręci się całkiem ładnie i jest paliwooszczędny, ale też z tylnym ssaniem, więc kłopoty ze zbiornikiem...

Nakład finansowy niewielki, więc odpuść i wejdź w żarowe - dużo prostsze w eksploatacji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość Anonymous

Witam wszystkich jestem tu nowy i mam pytanie czy ktoś ma do odsprzedania motorek samozapłonowy o pojemności 1-1.5 ccm(najlepiej nie używany)ale w 100% sprawny idealnie by było gdyby miał zasysanie przez tłok oto mój mail scythe777.82@tlen.pl Pozdrawiam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam.Ten silnik musi zapalic.(Mam bardzo podobny).Na początku ubierz jakąś grubą rękawice i uderzaj w smigło.Jak zapali to gażnik tak ustaw rzeby całe paliwo sie spalało , a nie żeby żygało tyłem.Jak wyregulujesz to zgaś i zapalaj wtedy na dwa palce (wskazujący i środkowy).Paliwo jest B A R D Z O dobre bo sam odpaliłem mój silnik na takim samym.Podczas pracy silniczka spręzanie reguluj powoli!!!!!

Na początku nie będzie się spalac całe paliwo tylko troche czarne będzie się lać(tylko na początku).

 

 

PozdrawiamTomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi 2 dni temu udało się odpalić mojego mk 17 :lol:

Po licznych (i nie udanych) próbach z śmigłem dodanym w zestawie,

wpadłem na genialny pomysł założenia cięższego śmigła :idea:

Po zakręceniu silniczek zapala i jak

narazie spalił jakiś kieliszek paliwa, jednak jest tak głośny że będę musiał

pojechać z nim w okolice mojego domku na wsi i

tam go dotrzeć? ile musi spalić paliwa silnik żeby był dotarty?

Tak więc kupuje jeszcze jedno śmigło, paliwo i w weekend jadę docierać ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Ja tam założyłem w swoim mk 17 malutką tarcze do kontówki jako koło zamachowe nawijałem na wał sznurek i tym sposobem odpaliłem go w ciągu 15 min może mniej , a wcale sie na samozapłonach nie znałem , zresztą do tej pory nie jestem orłem , odpałił chodził elegancko i nie ma problemów wał i korbowody prościutkie. nie można przesadzić z wagą koła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako ciekawostka, Super Tigre 90 + głowica Davis Diesel:

Tymczasem u mnie na testy czeka OS 40FP z głowica Davis Diesel (foto). Testy może na wiosnę, będzie relacja. A w planach zdobycie/zrobienie głowicy do Moki 135 (22,5ccm)!

Edit: Daj jakąś fote tego motorka Bartek, samozapłony to wymierający gatunek.

 

p1040555qe5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał Smolarek->chciałbyś się może pozbyć tego silnika?Albo przynajmniej go pożyczyć na kilka dni :?: :roll: Chodzi mi o tego podobno trupa :wink: mam straszną ochotę odpalić jakiegoś samozapłona,a z tym że da się odpalić i twojego Marsa jestem w 100% pewien.Może to i głupie ale chętnie bym go kupił,by poczuć ten prześliczny zapaszek spalin i eterowego paliwka :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hallo Michal .Ten MARS niejest szczytem techniki, ale jak na RUSA jest ok.Kropla paliwa w szczeline wydechowo i energicznie obroc smiglem w LEWO kilka razy. jak sie nie odezwie to wkrec srube kompresyjna o ok 1/4obr plus kropelke paliwa w szczelinke jesli to tez niepomoze to musisz dalej dokrecac i podlewac.Jesli silnik sie nie odezwie (detonacja) a przeciwtlok bedzie tak daleko wkrecony ze obracanie smiglem bedzie niemozliwe to oznacz ze jest on KAPUT.Pozdrawia Heniek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bobo -oj nieladnie obrazac kolegow !

-juz mnie obraziles przez niewyjasnienie odpowiednio sprawy silnika Tartan i sprawy cylindra do silnika(chciales jakies czesci do duzych silnikow-teraz sie dowiedzialem ze Ci sie cylinder jednak nie podobal ...) Sprawa Tartana lezy u mnie w teczce spraw "dziwnych" -wie Kolega dlaczego ....

a teraz niepodoba sie Koledze odpowiedz naszego Moderatora Ladziaka ? co nie wie Bobo ze gdy tlok puszcza mocno powietrze podczas sprezania to silnik jest do bani ?...... lub do Gabloty ..........Janeczek -( oprocz miasta Wroniepole ,taki bede mial wkrotce nick)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.