Michał Smolarek Opublikowano 16 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Ten silnik to kaplica. Też, kręcąc powoli śmigło przeskakuje dalej o około 90 stopni, więc nici i dodatkowo z komory spalania, podczas sprężania wydostaje się na zewnątrz dużo powietrza. Mam szanse kupienia identycznego silnika, więc pytam czy jest szansa sterowanie obrotami tak żeby przerobić go na rc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 kręcąc powoli śmigło przeskakuje dalej o około 90 stopni Uuuu.. to rzeczywiście kicha Mam szanse kupienia identycznego silnika, więc pytam czy jest szansa sterowanie obrotami tak żeby przerobić go na rc? Wg mnie gra nie warta świeczki. Odpuść, tylko się zniechęcisz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomgart Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Może jednak dobry. Jak przeskakuje przez górny punkt i od razu o 90st. to znaczy że jest kompresja i wypycha tlok w dół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Sorry za śmiecenie - jakimś cudem przeczytałem, że gdy tłok jest w górnym punkcie, to smigło ma możliwość ruchów o 90°, co sugerowałoby rozwalony korbowód . Napisałem, co wiedziałem i już się zamykam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Smolarek Opublikowano 16 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Amen. Mars'a zostawię na pamiątkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 ...amen. To najlepsze wyjście, bo na rc go nie przerobisz - można ale mało skuteczne; mam KMD i regulacja gazu jest taka bardziej umowna, choć silnik kręci się całkiem ładnie i jest paliwooszczędny, ale też z tylnym ssaniem, więc kłopoty ze zbiornikiem... Nakład finansowy niewielki, więc odpuść i wejdź w żarowe - dużo prostsze w eksploatacji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Witam wszystkich jestem tu nowy i mam pytanie czy ktoś ma do odsprzedania motorek samozapłonowy o pojemności 1-1.5 ccm(najlepiej nie używany)ale w 100% sprawny idealnie by było gdyby miał zasysanie przez tłok oto mój mail scythe777.82@tlen.pl Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Witam.Ten silnik musi zapalic.(Mam bardzo podobny).Na początku ubierz jakąś grubą rękawice i uderzaj w smigło.Jak zapali to gażnik tak ustaw rzeby całe paliwo sie spalało , a nie żeby żygało tyłem.Jak wyregulujesz to zgaś i zapalaj wtedy na dwa palce (wskazujący i środkowy).Paliwo jest B A R D Z O dobre bo sam odpaliłem mój silnik na takim samym.Podczas pracy silniczka spręzanie reguluj powoli!!!!! Na początku nie będzie się spalac całe paliwo tylko troche czarne będzie się lać(tylko na początku). PozdrawiamTomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek529 Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 A mi 2 dni temu udało się odpalić mojego mk 17 Po licznych (i nie udanych) próbach z śmigłem dodanym w zestawie, wpadłem na genialny pomysł założenia cięższego śmigła :idea: Po zakręceniu silniczek zapala i jak narazie spalił jakiś kieliszek paliwa, jednak jest tak głośny że będę musiał pojechać z nim w okolice mojego domku na wsi i tam go dotrzeć? ile musi spalić paliwa silnik żeby był dotarty? Tak więc kupuje jeszcze jedno śmigło, paliwo i w weekend jadę docierać ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Nowak Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Ja tam założyłem w swoim mk 17 malutką tarcze do kontówki jako koło zamachowe nawijałem na wał sznurek i tym sposobem odpaliłem go w ciągu 15 min może mniej , a wcale sie na samozapłonach nie znałem , zresztą do tej pory nie jestem orłem , odpałił chodził elegancko i nie ma problemów wał i korbowody prościutkie. nie można przesadzić z wagą koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek529 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Silnik odpalam od kopa. Tylko paliwo musi być na dobrym poziomie w baku. Usunąłem pozostałości po odlewnicze i wypolerowałem ten silnik, korbowód zaokrąglony i wypolerowany. Teraz szukam gaźnika RC... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Jako ciekawostka, Super Tigre 90 + głowica Davis Diesel: Tymczasem u mnie na testy czeka OS 40FP z głowica Davis Diesel (foto). Testy może na wiosnę, będzie relacja. A w planach zdobycie/zrobienie głowicy do Moki 135 (22,5ccm)! Edit: Daj jakąś fote tego motorka Bartek, samozapłony to wymierający gatunek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek529 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Silnik jak silnik... po przejściach ale przynajmniej ładnie pracuje :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Michał Smolarek->chciałbyś się może pozbyć tego silnika?Albo przynajmniej go pożyczyć na kilka dni :?: :roll: Chodzi mi o tego podobno trupa :wink: mam straszną ochotę odpalić jakiegoś samozapłona,a z tym że da się odpalić i twojego Marsa jestem w 100% pewien.Może to i głupie ale chętnie bym go kupił,by poczuć ten prześliczny zapaszek spalin i eterowego paliwka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobo Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Hallo Michal .Ten MARS niejest szczytem techniki, ale jak na RUSA jest ok.Kropla paliwa w szczeline wydechowo i energicznie obroc smiglem w LEWO kilka razy. jak sie nie odezwie to wkrec srube kompresyjna o ok 1/4obr plus kropelke paliwa w szczelinke jesli to tez niepomoze to musisz dalej dokrecac i podlewac.Jesli silnik sie nie odezwie (detonacja) a przeciwtlok bedzie tak daleko wkrecony ze obracanie smiglem bedzie niemozliwe to oznacz ze jest on KAPUT.Pozdrawia Heniek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobo Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Ładziak, Jako Modrator Masz O Pojecia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekmod Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Bobo, w czym jest problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Ładziak, Jako Modrator Masz O Pojecia. A teraz mi wytłumacz, o co chodzi??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Modrator to zapewne moderator :roll: a więc ....Ładziak,jako moderator masz 0 pojęcia....chyba o to chodziło,choć w zasadzie tego nie rozumiem. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janeczek Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Bobo -oj nieladnie obrazac kolegow ! -juz mnie obraziles przez niewyjasnienie odpowiednio sprawy silnika Tartan i sprawy cylindra do silnika(chciales jakies czesci do duzych silnikow-teraz sie dowiedzialem ze Ci sie cylinder jednak nie podobal ...) Sprawa Tartana lezy u mnie w teczce spraw "dziwnych" -wie Kolega dlaczego .... a teraz niepodoba sie Koledze odpowiedz naszego Moderatora Ladziaka ? co nie wie Bobo ze gdy tlok puszcza mocno powietrze podczas sprezania to silnik jest do bani ?...... lub do Gabloty ..........Janeczek -( oprocz miasta Wroniepole ,taki bede mial wkrotce nick) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.