Bobo Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Hallo Ladziak . Nie chcialem Ci dokuczyc.Z rozwalonym korbowodem nie doprowadzisz tloka do OT.Ja to rozumie ze napisales co wiedziales.Pozdrawia Heniek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Z rozwalonym korbowodem nie doprowadzisz tloka do OT. Czy mam Ci wysłać mój MK-12B z rozwalonym korbowodem, żebyś sobie obejrzał, że po ustawieniu tłoka w górnej pozycji ma takie luzy, że można swobodnie poruszać śmigłem prawie o kąt prosty? Tak też zrozumiałem wypowiedź, na którą odpowiadałem - potem zrozumiałem, że chodzi o przeskok tłoka i swoją wersję wycofałem. Tym niemniej opis można było zrozumieć, tak jak ja w pierwszej chwili uczyniłem i co znam z autopsji. Mogę Ci nawet napisać, jak takie uszkodzenie korbowodu uzyskać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobo Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Panie Janie jako (expert od silnikow)wie Pan co to jest cylinder?.Ja dostalem od Pana polprodukt- (odlew) niewytoczony i niepochromowany) - zlom.Ja niemam teczki spraw dziwnych, bo robiac interesy z caym swiatem nie mialem jeszcze takiego DZIWNEGO partnera .Ta teczkaSPRAW DZIWNYCH musi byc juz sporych wymiarow.MFG - Heniek.PS-Prawdziwa CNOTA krytyki sie nieboi. ( TLOK nie puszcza POWIETRZA). Sprawy Tartana -ja niemusze wyjasniac bo ja jestem KUPUJACYM .Zaplacilem i niedostalem co chcialem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobo Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Hallo Ladziak ja to inaczej zrozumialem , ale mysle ze jest OK.Najwarzniejsze zeby KOLEGA go odpalil.Pozdrawia HENIEK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek529 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Panowie! Nie wydaje się szanownemu gronu że zbaczacie z tematu? Prywatne sprawy powinny być chyba rozwiązywane na PW? Raczej nie powinno się pisać postu pod postem? ... Czytając ten wątek dotyczący silników samozapłonowych zaczynam mieć wątpliwości czy tak powinien być zatytułowany?... Może raczej powinno być coś w stylu (nie obrażając nikogo): " Ten gość to głupek i oszust- sprawy dziwne i niewyjaśnione"? :shock: Panowie może powróćmy do tematu? A propos przeróbek silników żarowych na diesle, czy ma ktoś jeszcze jakieś materiały na ten temat? :roll: Pozdrawiam Bartek :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Panowie! Nie wydaje się szanownemu gronu że zbaczacie z tematu? Prywatne sprawypowinny być chyba rozwiązywane na PW? Raczej nie powinno się pisać postu pod postem? ... Masz rację Bartek, mnie tez zdumiewa z jaką łatwością moderatorzy zezwalają na łamanie regulaminu; ba, sami wręcz sie do niego nie stosują. Pozwala się nawet na obrażanie i wypisywanie prywatnych uwag pod adresem konkretnych osób (temat " Sinlik benzynowy (jaki jest najmniejszy)"). :? A propos przeróbek silników żarowych na diesle, czy ma ktoś jeszcze jakieś materiały na ten temat?Tu masz link do producenta głowic:http://www.davisdieseldevelopment.com/home.php A tu do człowieka o polskich korzeniach, który przerabia czterotakty na samozapłony: http://www.dieselrc.com/index.html I oczywiscie RCU: http://www.rcuniverse.com/forum/forumid_87/tt.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.