Skocz do zawartości

Alula DLG czy szkolny model szybowca...?


ECO400

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Jestem początkującym modelarzem i chciałbym polatać sobie szybolotem ale jest jeden problem: a mianowicie nie wiem jaki wybrać,

1. Alula DLG rozpiętość 90cm

2. Szkolny szybowiec <>

 

Jak oglądałem filmiki z lotów aluli DLG to wydaje mi się że jak na początek to jest troche za bardzo zwinna.

 

Co Wy o tym sądzicie?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli niczym nie latałeś to Alulę sobie odpuść i kup prawdziwy model szkolny (ja osobiście polecam modele firmy SAU)

Alula nie jest specjalnie trudna w pilotażu, ale raz że wymaga aparatury z mikserem (a z tego co widziałem w Twoich postach nie masz żadnej i chcesz kupić coś taniego), a dwa że dla początkującego uciążliwe jest to że wymaga zbocza i umiejętności latania na nim, bo na płaskim terenie lot trwa kilkanaście-kilkadziesiąt sekund.

 

PS. mamy taki dział jak Powitalnia - wypadało by go odwiedzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro masz hol to tym bardziej odpuść sobie na razie alulę.

Co do modelu pana Siamy to nie będę się wypowiadał bo go nie znam, natomiast córce kupiłem Grafitti SAU i naprawdę to jest idealny model do nauki (startuje również z holu gumowego), mimo wielu prób i zmasowanych protestów okolicznych kretów nie udało się jej rozbić a nawet poważniej uszkodzić (bardziej szczegółowy opis znajdziesz na forum)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach