mklip Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Witam. Czy w tego typu silniczku konieczne jest lutowanie kabli do zaznaczonych elementów http://www.tinypic.pl/b9gtnjub2mjr ? A są może kabelki z wtyczkami na silniczki aby nie lutowac a podłączyć aby ładnie wyglądało niż lutowanie ?
Shock Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 I lutowanie i wtyczki tu zdadzą egzamin. Jeśli masz lutownicę i umiesz lutować to moment jeśli zaś chcesz wtyczki to wycieczka do motoryzacyjnego ,zagniecenie na przewodzie i gotowe. Mogą być takie. Przy okazji ,proszę uzupełnij profil !
mklip Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Opublikowano 13 Marca 2016 Rozumiem a jak sie te wtyczki nazywają ? Ps. profil uzupełnię
AMC Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Jeżeli zależy Ci na szybkim i wygodnym montażu i demontażu silnika, to zastosuj te konektory, ale nie zagniataj ich na przewodzie, jeżeli nie masz do tego specjalnego sprzętu, tylko zlutuj niewielką ilością cyny, a "chorągiewki" - te dłuższe - zawiń do wewnątrz na już izolowanym przewodzie i ostrożnie zaciśnij. Potrzebna długość zdjęcia izolacji to 2...2,5 mm dla przewodu w PCV i ok. 3 mm w silikonie, izolacja PCV po podgrzaniu trochę "ucieknie". I kup mosiężne konektory, a nie przypadkiem stalowe ocynkowane - zwykle marnie, więc żle się lutują. Magnes ujawni Ci prawdę. Zalecałbym jednak umiejętne lutowanie przewodu wprost do wyprowadzeń silnika z uwagi na występujące tam nieuniknione wibracje, których konektory nie bardzo lubią.
Rekomendowane odpowiedzi