Skocz do zawartości

POMOCY - podstawowe podłączenia


TRH
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jestem zupełnie zielony i mam problem, który dla większości forumowiczów pewnie okaże się fraszką.

 

Mam heli bez nadajnika i aku, ma dwa silniki szczotkowe i dwa serwa (wszystko sprawne). Chciałbym dokupić aparaturę sparowaną z odbiornikiem i pakiet i wystartować.

 

Silniki wyglądają tak:

post-18762-0-98103100-1458199980_thumb.jpg

post-18762-0-03658000-1458199991_thumb.jpg

 

Gość w sklepie RC powiedział mi, że na jego oko to będzie 7,4V czyli pakiet LiPo 2s trzeba by było dokupić, ale nie bardzo miał czas i chęć mi pomóc.

 

W związku z tym pierwsze pytanie - czy można podłączyć pakiet i silniki 7,4V do odbiornika o zakresie pracy 4,5V - 6,0V ? Z mojej ogólnej wiedzy wydaje mi się, że nie... jak to rozwiązać?

 

Druga rzecz która nie daje mi spokoju - jak podłączać silniki z wtyczkami 2 żyłowymi do odbiornika z gniazdami 3 pinowymi ?

 

Wiem, że moje pytania są bardzo podstawowe, ale od ok tygodnia grzebie na forum i nie mogę sobie na nie odpowiedzieć...

 

Będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi.

 

Pozdrawiam

Maciek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek trzeba zdjecia z tym co masz , bo nie wiadomo jak wygląda odbiornik , jakie są wyprowadzenia  jaki to model jest?

 Wróżka nikt nie jest. Widze silnik na zdjeciu i nic wiecej. Co do nadajnika , ktorego nie masz trudno ocenić czy znajdziesz taki, który bedzie pasował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedzi.

 

Schemat i artykuł wiele mi rozjaśniły.

Wnioskuję, że do podłączenia dwóch silników potrzebuję dwa regulatory obrotów... koszty rosną ;)

 

 

Na początek trzeba zdjecia z tym co masz , bo nie wiadomo jak wygląda odbiornik , jakie są wyprowadzenia  jaki to model jest?

 Wróżka nikt nie jest. Widze silnik na zdjeciu i nic wiecej. Co do nadajnika , ktorego nie masz trudno ocenić czy znajdziesz taki, który bedzie pasował.