kossimon Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Miałem ostatnio fotografa przy oblocie: W sumie wykonał około 10 lotów - wszystkie lądowania w jednym kawałku, to w nagrodę dostał nową osłonkę silnika z balsy ale jeszcze nie zrobiłem zdjęć. 2
Grifon Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Tło że hej, fajnie wygląda, Jak się nazywa ta góra za Tobą?
kossimon Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Góra to Ślęża - święta góra Słowian, Ślęza to rzeka i wioska pod Wrocławiem. A z tego tła parę minut później ostro padało. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
robertus Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Oczywiście masz rację, klawiatura mi nie wybiła ż
kossimon Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Mustang dostał ładny nosek, wydechy i śmigło (pomalowany GWS): ale już go nie ma, pogonił krety Latał bardzo ładnie, szkoliłem akrobacje, nawet do góry kołami kilka razy leciałem i wyszedłem z tego cało i planowo. Rozochoczony umiejętnościami i postępami ćwiczyłem dalej akrobacje i latanie nie na pełnym gazie. Jak się okazało (na czwartym pakiecie tego dnia) przy nawrotach prędkość jest jednak potrzebna (zwłaszcza kilka metrów nad ziemią ) Aktualnie: przodu poza wręgą silnika brakuje, lewa strona kadłuba tak do wysokości wiatrochronu trzyma się tylko dzięki folii, skrzydło w dwóch częściach, serwo SK wyłamane, ale tragedii nie ma, ze 3h pracy i da radę naprawić. Korzystając z okazji, że nie ma przodu postanowiłem zrobić dodatkowe sanki na pakiet - bo do tej pory na wcisk pomiędzy wręgą silnika a skrzydłem. PS. Expo super sprawa, dzięki za podpowiedź - ustawione na 50%
Rekomendowane odpowiedzi