Skocz do zawartości

Multiplex Parkmaster 3D


Marcin

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Wiem, że miałem wcześniej pisać, ale nie chciałem pisać czegokolwiek bez konkretów...

Przesyłka już doszła parę dni temu i po rozpakowaniu rzeczywiście okazało się, że silnik nie pasuje. Wiec przeglądnąłem ten post i zobaczyłem, że forumowicz Jahu ma PM na EMAX'ie i spytałem się go jak on rozwiązał ten problem ??

A oto fragment wiadomości od niego

Wystarczy przełożyć oś silnika na drugą stronę. Robi się to odkręcając małą śrubkę robaczkową w korpusie i delikatnie pukając jakimś metalowym przemiotem. Wczesniej trzeba tez zdjąć takie małe elementy które zabezpieczają oś przed wysunięciem.

 

Myślę, że nic więcej pisać nie trzeba :D Ja tak zrobiłem i DZIAŁA :D

Więc śmiało można kupować silnik EMAX'a do PM.

 

WIELKIE DZIĘKI DLA Jahu :!: :!: :!:

  • Odpowiedzi 261
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Witam,

Tak,silnik był razem z piastą i mocowaniem :D

 

Gorzej, że nie napisali tego w opisie na stronie i jestem właśnie 1 piasta 3mm do przodu xD

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Boogie, miałeś racje... Byłem sobie dzisiaj polatać ParkMasterem. Model już nie raz był w powietrzu, ale na śmigle GWS 10x6 i dzisiaj chciałem (z resztą nie tylko dzisiaj) przestawić się na 10x5 TowerPro i powiem tylko jedno: NIE KUPUJCIE TYCH "ŚMIGIEŁ", szkoda kasy... 2 razy próbowałem ten szit założyć, ale

zawsze wpadaly we drgania przy wyzej wymienionym silniku. A obroty nie sa jakies super wysokie.

I pragnę nadmienić iż, śmigła były wyważone :!:

Cała historia się kończy tak, że "mu ryj urwało"... właśnie jestem w trakcie klejenia...

Opublikowano

Cała historia się kończy tak, że "mu ryj urwało"... właśnie jestem w trakcie klejenia...

Witam, właśnie jestem na etapie szukania w necie Parkmastera, dopuki są jeszcze stare zapasy w dobrej cenie, bo nowe dostawy po kursie euro :shock: . Wcześniej zapoznalem się z lektórą i zaczynam mieć wątpliwości co do tego modelu, z powodu częstej usterki przemenczenia, a następnie urywania się mocowania silnika. Nie wiem czy ta medoda usztywnienia tkaniną szklana i żywicą, jest wystarczająca?

Jak ta sprawa jest rozwiązana w Acromaster, czy nie lepiej wydać 100zł więcej i mieć problem z głowy?

Opublikowano

AcroMastera nawet na żywo nie widziałem w akcji, więc o nim nic ci nie mogę powiedzieć, ale za to mogę się wypowiedzieć w obronie PM :P . Ten model naprawdę jest dobrze zrobiony, a ten "urwany ryj" przynajmniej w moim przypadku to następstwo jednego (i jedynego) kreta mojego PM (tata latał i model przestał się słuchać, może lataliśmy za blisko zabudowań ??) i tego nieszczęsnego śmigła. Więc może po prostu wystarczy dobrze przeczytać cały temat od deski do deski i na wstępie wiedzieć co zrobić dodatkowo (np. wzmocnić podwozie), a czego nie robić (np. stosować śmigieł TowerPro xD) i wszystko będzie ok. Bo jeśli się nie mylę to jestem dopiero drugi w tym temacie w "urwanym ryjem ParkMastera"

Opublikowano

Parkmaster i Acromaster to dwa zupelnie inne modele. Latalem i jednym i drugim. Parkmaster to taka halowka do latania na zewnatrz, natomiast Acromaster to cos wiecej- przypomina duzo wiekszy model akrobacyjny.

Opublikowano
Bo jeśli się nie mylę to jestem dopiero drugi w tym temacie w "urwanym ryjem ParkMastera"

 

To ja jestem 3. ;) Latałem na silniku Ray'a i model chodził całkiem fajnie aż tu przechodze do zawisu dodałem gazu i silnika już nie było :D ja zrobiłem to tak że uciąłem przód ParkMastera "na płasko" wkleiłem listwe prostokatną i dokleiłem balsiane łoże własnej roboty, i na tym już trzymało :D

Opublikowano

Ja wzmocniłem za pomocą "wtopionych" na żywicę rurek plastikowych. Nie wiem jak się wzmocnienie będzie wystarczające, bo pogoda nie pozwala mi tego sprawdzić :evil:

Opublikowano

A u mnie się trzyma i silnik (wpuszczony dodatkowo jeden pręcik w górną część kadłuba), i podwozie (wklejone na żywicę i lokalnie podlaminowane cienką tkaniną) :jupi: .

Opublikowano

Właściwie to zawsze byłem zadowlony z modeli MPX'a EG, później Mini Mag, Gemini spełniały one moje oczekiwania i dawały radość z lotów, no a ten ParkMaster... latał to może i fajnie ale wykonanie coś nie te..

Opublikowano
A u mnie się trzyma i silnik (wpuszczony dodatkowo jeden pręcik w górną część kadłuba), i podwozie (wklejone na żywicę i lokalnie podlaminowane cienką tkaniną) :jupi: .

Zanim wysmarowalem temat to mamy odpowiedź kolegi Ładziaka

Opublikowano

Ładziak, po prostu, od razu pomyślał i powzmacniał co trzeba (łoże silnika i podwozie, niestety ja pomyślałem tylko o tym pierwszym na początku :? ).

Bravo :D

I co tomcar11, :?: Na co się zdecydowałeś :?:

Opublikowano

Sam jeszcze nie wiem. Jutro wybieram się do Wrocławia, odwiedzę sklep modelarski może pomogą w wyborze. Męczy mnie jeszcze Acromaster ,tylko ta cena :cry: no i wiadomo całe wyposarzenie o wiele droższe.

Opublikowano

polecam Gemini'ego naprawdę udany model i co dla mnie najważniejsze, bardzo realistyczny w locie, podstawowa a nawet zaawansowana akrobacja nie robi dla niego problemu, a wyposażenie zbliżone do PM'a

Opublikowano

Jeżeli chcesz rozpocząć przygodę z akrobacją 3D to tylko AM. Model jest bardzo odporny na urok kretów a to z racji zwartej konstrukcji i jest sporych rozmiarów jak na materiał, z którego jest zrobiony. Gemini też jest ok, ale raczej do klasycznej akrobacji i drugi płat sprawia, że model ma delikatniejszą konstrukcję. Ja swojego AM kupiłem od kolegi z forum i wzmocniłem w kilku miejscach, teraz nie przejmuje się, że coś mi nie wyjdzie w locie :lol:

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.