cobra Opublikowano 2 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Lepiej byłoby, gdybyś miał podobnej mocy silnik o kv około 950 i śmigło powiedzmy 11x5,5. W przypadku Twojego silnika będziesz musiał dać stosunkowo niewielkie śmigło, ale myślę, że model będzie dobrze latał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jary14 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Ja nie mówię, że jest źle... bo poleci... i to jak Tyle, że silnik jest naprawdę mocny jak na Gemini. A model polecam, bo jest co polecać. Model jak na Multiplexa przystało, jest super wykonany i lata jak po sznurku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Mesjasz Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Silnik fajnie ciągnie na 11x4,7 aż tak małe śmigło to nie jest, taki silnik mam taki chce wykorzystać, tylko dla tego się przy nim "upieram" :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekr Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Bartosz, po moich doświadczeniach sądzę że powinieneś zapakować do swojego silnika śmigło 10x5 lub 10x6APC (lub zmierz prąd), slowflyer 11x4,7 to może być trochę za dużo dla tego silnika - ty latasz na Lipo, ja na LiFe, napięcie zasilania to 11,1V i 9,9V. Masz bardzo podobny napęd do mojego, ja swojego Gemini napędzam silnikiem Turnigy SK35-36/1400kv, lata na śmigle 10x4,7 SF APC, ciągu jest tyle, że nie ma problemu wyciągnąć model pionowo do góry, myślę, że nadmiar ciągu to ok. 1,4, model waży ok. 1050g i zasilany jest pakietem A123 3S, "paliwa" starcza na ok. 9-10 min lotu. Wcześniej latałem na silniku Turnigy SK35-42/1000kv i śmigle APC 12x8, model latał 12min. Wcześniejszy napęd był troszkę szybszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Mesjasz Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Za nabyłem, poskładałem, wyposażyłem ii ... waga RTF 800g :shock: Już się nie mogę doczekać oblotu :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Mesjasz Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Przepraszam za post pod postem, ale muszę się pochwalić wrażeniami z oblotu :mrgreen: Pogoda dzisiaj ładna ale strasznie dmucha, mimo to gemini zasmakował wolności :mrgreen: Wyposażenie takie jak mówiłem jedynie śmigło dałem 8x5,5 (malutkie jak na zasilanie 3s tego silnika). Nadwyżka mocy potworna, nawet nie 1/3 gazu wystarczy do pionowego lotu. Zero trymowania, model lata jak po sznurku, wart swej wagi w złocie. Jeżeli ktoś się zastanawia lub szuka podobnego modelu niech śmiało kupuje gemini. Z lekkim wyposażeniem zaryzykował bym stwierdzenie że można nim spokojnie latać w hali, z podobnym jak mój aktualny setup, żadne warunki mu nie groźne :wink: Może albo robić za slow-flyer'a albo za bardzo agresywna maszynkę do 3d . P.s Jedyna zmiana to taka ze silnik zamocowałem przed wręgą (nie chce mi się czekać na oś :wink: ) zero problemów z wyważeniem. Czas lotu na bardzo delikatnym gazie 10min. Wieczorem pochwale się fotkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jary14 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Jedyna zmiana to taka ze silnik zamocowałem przed wręgą (nie chce mi się czekać na oś :wink: ) hehe, u mnie to samo rozwiązanie i ten sam powód xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobra Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Ciekaw jestem, jak wygląda z silnikiem przed wręgą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Mesjasz Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 5 min i masz fotkę :wink: edit: Fotki robione bardzo szybko ale chyba coś tam widać, wybitnym estetą nie jestem i ni jak mi to nie przeszkadza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jary14 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Ciekaw jestem, jak wygląda z silnikiem przed wręgą. Proszę bardzo, zrobiłem parę fotek w te 15 min xD Tu jeszcze na ścianie, po prawej też shocka widać Tu już wyszedłem na dwór Z profila go No i sam silnik I tu jeszcze widok od góry Fotki są jakie są, bo to było robione w dosłownie 5 min... ale zawsze coś tam pokazują :wink: Jak widać zmieniłem jeszcze jedno - podwozie na trochę wieksze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobra Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Nawet ten silnik z przodu nie wygląda tak źle. Myślałem, że to bardziej razi. Poprawia wyważenie z lżejszym pakietem. Ja nie mam tego problemu, bo do tego modelu używam A123 4s. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jary14 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 A mnie korci, żeby mu wsadzić 4S LiPo... tyle, że silnik w specyfikacji ma 2-3S, więc raczej nie będę ryzykować spaleniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobra Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Spalenie nie grozi, tylko musiałbyś dać odpowiednio mniejsze śmigło. Nie widzę zysku z takiego rozwiązania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smootny Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 zapytam z ciekawości: - materiał z którego jest zbudowany GEMINI - ELAPOR, jest tak twardy jak u Blizarda - czy podobny jak w EG PRO ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jary14 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Blizarda nie widziałem na żywo, ale twardszy trochę od EG E . W każdym razie wszystko jest na tyle zwarte/usztywnione, że nie ma mowy o żadnym wyginaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Mesjasz Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Dzisiaj model oblatałem na następującym wyposażeniu: silnik bez zmian czyli ray c3536/05 + tp 30A, pakiet, i tu uwaga: FP evo 2s1p 4500mah (!) , śmigło najpierw 11x4,7 a później 10x6. Masa modelu poniżej 1kg.. (?) Ciąg na obu śmigłach wystarczający do szybkiej akrobacji, pionowych wznoszeń ect, bez bardziej odczuwalnych różnic miedzy nimi. Czas lotu, w zależności od stylu od 10 do nawet ponad 15min. Brak problemów z zmieszczeniem pakietu i wyważeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jary14 Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 No to gdzie film ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Mesjasz Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 W moim setupie on po prostu poprawnie lata, nie ma się czym chwalić, niczym nikogo nie zaskoczę :wink: No chyba że komuś bardzooo zależy to mogę powalczyć z vimeo. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smootny Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Czym malujecie swoje gemini ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Mesjasz Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Motip, spraye do styro w zasadzie każde spraye. Ja mój egzemplarz trzymam w barwie białej, przeróżne żywe latadła odbierają go za drapieżnika :mrgreen: Czasami ciekawy "kombat" się robi :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.