Skocz do zawartości

Multiplex Gemini


cobra

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 98
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Blizarda nie widziałem na żywo, ale twardszy trochę od EG E . W każdym razie wszystko jest na tyle zwarte/usztywnione, że nie ma mowy o żadnym wyginaniu.

 

Niestety materiał jest zdecydowanie gorszy niż w Blizzardzie

- a szkoda bo w takim modelu mowinno być wszystko namaxa .

Opublikowano

No teraz już mam porównanie do Blizzarda :jupi: i twierdzę, że nie masz racji.

 

Rozwiązania zastosowane w Gemini w zupełności wystarczą, a w tym modelu waga też jest nie bez znaczenia. Rozumiał bym gdyby coś się z nim działo - a tu nawet nie ma się do czego za bardzo przyczepić ??

 

Niestety materiał jest zdecydowanie gorszy niż w Blizzardzie

 

Mamy rozumieć, że zafundowałeś sobie Gemini, czy miałeś okazję pomacać ?? xD

Opublikowano
... Mamy rozumieć, że zafundowałeś sobie Gemini, czy miałeś okazję pomacać ?? xD

 

TAK !!! Model już jest u mnie.

Mi przyjdzie latać GEMINI w takiej konfiguracji:

 

- GEMINI

- TGY AerodriveXp SK Series 35-36 910Kv / 310w

- regulator turnigy 40A

- dualsky 2200 20c

- 4x HS-55

- śmigło 11x5,5 / 11x7

- odbiornik JETI 5 MPD

 

Tak szczeże mówiąc, gdyby GEMINI miał EEP identyczny jak w Blizzardzie - zbytnio na masie by mu nie przybrało a z kretoodpornością napewno byłoby lepiej.

Po pierwszych moich "oględzinach" części w zestawie - mocowanie górnego płata jest chyba troszeczkę za delikatne - choć oczywiście mogę się mylić.

Opublikowano
mocowanie górnego płata jest chyba troszeczkę za delikatne - choć oczywiście mogę się mylić.

Ja w swoim (tym żółto - czerwonym) nic nie wzmacniałem. Wystarczy dobrze pokleić żywicą.

Jedyny feler, to miękkie podwozie, aczkolwiek mój lekki nie jest - waży 1050 g z pakietem Life 2300 4s.

Zwykle ma większe kółka, niż te oryginalne na zdjęciu.

Opublikowano

Ja jedyne co "ulepszyłem", to większe kółka - ale to ze względu na to, że swego czasu startowałem z powierzchni nie równej, a potem już tak zostało :P

 

TGY AerodriveXp SK Series 35-36 910Kv / 310w

 

To będzie chyba strzał z samiutką 10, wyjdzie lekko, ale też bardzo mocno. Czekamy na opis :D

Opublikowano

Ja w swoim (tym żółto - czerwonym) nic nie wzmacniałem. Wystarczy dobrze pokleić żywicą.

 

czyli jednak troszkę wzmocniłeś ...

Instrukcja z tego co doczytałem przewiduję raczej CA więc wychodzi to trochę słabo..

Opublikowano
Ja mam CA i się trzyma. Chociaż dla pewności można zalać żywicą :wink:

 

Mój Gemini - już gotowy - teraz tylko małe "poprawki" z żywicą i wrzucam elektronikę.

Jeżeli będzie ładna pogoda na weekend - to polatamy.

 

cobra - ty swojego malowałeś jak jeszcze miałeś w częściach czy już po złożeniu ??

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

Czy byłby ktoś w stanie powiedziec jak porozkładaliście elektroniką w modelu ??

Najbardziej mnie interesuje gdzie umieściliście odbiornik.... i jak poprowadziliście antene.

Opublikowano

Usytuowanie "we wnęce" dolnego płata chyba nie będzie również stwarzało problemów - antenę mam zamiar wyprowadzić pod kadłubem.

Zastanawiam się jednak nad tym, ponieważ w połowie wysokości kadłuba biegną dwa bowdeny .. a faktycznie z kabinki możnaby puścić antenę na wierzchołek steru kierunku.

 

niech ktoś doradzi, jaką opcję zostawić.

Opublikowano
U mnie odbiornik pod kabinką, antena wychodzi przechodząc przez otwór techniczny w górnym płacie i dopiero idzie na wierzchołek steru kierunku.

 

Umiejscowiając regulator z przodu lepiej odbiornik pasowałby do tylniej części kadłuba.

Sądziłem, że wkładając odbiornik do wnęki dolnego skrzydła,mogą być zakłucenia od dwóch bowdenów - nic mylnego :] model dziś oblatany, jak na pierwszy lot - wykonał go idealnie.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.