Jacqubes Posted January 23, 2007 Share Posted January 23, 2007 Mam 2celki li-ionów z Motorolli. Wyjdzie z tego jakiś pakiet na cd'ka z małym śmigłem ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ertman_176 Posted January 23, 2007 Share Posted January 23, 2007 Do 150 g slow flyera może ... Napewno nie do szoków ... Ale nie spodziewaj sie wielkich osiągów ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariolotnik Posted January 23, 2007 Share Posted January 23, 2007 Czemu z malym smiglem? mozesz dac przekladnie... lub nawinac cd pod wielkie smiglo... do slow-flyera silnik nie musi byc dynamiczny.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diakon Posted January 23, 2007 Share Posted January 23, 2007 Nie wiem czy Li-ion potrafi oddać duży prąd... (wiecie o co mi chodzi :roll: ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
qba Posted January 23, 2007 Share Posted January 23, 2007 li-ion potrafią dużo ale nie takie te powiedzmy 3-4 A Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacqubes Posted January 23, 2007 Author Share Posted January 23, 2007 A jakie miałeś qba na myśli ? Te z laptopów (jakie byście polecali) ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
qba Posted January 23, 2007 Share Posted January 23, 2007 Kaniony :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin133 Posted January 23, 2007 Share Posted January 23, 2007 Czemu z malym smiglem? mozesz dac przekladnie... lub nawinac cd pod wielkie smiglo... do slow-flyera silnik nie musi byc dynamiczny.... ... to nie silnik stawia ograniczenia użycia większych śmigieł a bateria..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacqubes Posted January 23, 2007 Author Share Posted January 23, 2007 Kaniony przecież cofneli ich produkcję ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariolotnik Posted January 23, 2007 Share Posted January 23, 2007 Czemu z malym smiglem? mozesz dac przekladnie... lub nawinac cd pod wielkie smiglo... do slow-flyera silnik nie musi byc dynamiczny.... ... to nie silnik stawia ograniczenia użycia większych śmigieł a bateria..... :shock: :shock: Chyba nie.. Znaczy w pewnym sensie... zwykly cd, 25 mm stojan mozessz nawinac zeby krecil smiglem 12 calowym i pobieral 4 A... (bedzie sie wtedy dosc mocno grzal) Takze sam widizsz nie tylko batreria stanowi ograniczenia co do smigla ale i silnik.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
motyl Posted January 23, 2007 Share Posted January 23, 2007 li-ion potrafią dużo ale nie takie te powiedzmy 3-4 A Li-ion zbyt wiele nie potrafią w porównaniu z Li-pol. A te konkretne to 3A chyba nie wycisna zsiebie max 2A Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin133 Posted January 24, 2007 Share Posted January 24, 2007 Chyba nie.. Znaczy w pewnym sensie... zwykly cd, 25 mm stojan mozessz nawinac zeby krecil smiglem 12 calowym i pobieral 4 A... (bedzie sie wtedy dosc mocno grzal) Takze sam widizsz nie tylko batreria stanowi ograniczenia co do smigla ale i silnik.... Takie zabiegi oczywiście można robić ale jak pewnie wiesz kosztem obrotów i znaczącego spadku prędkości strumienia zaśmigłowego. Samolot nie poleci ze śmigłem od śmigłowca Oczywiście przykład wyolbrzymiony ale wiedz że nie tylko ciąg statyczny jest istotnym parametrem w doborze napędu do samolotu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doman Posted January 24, 2007 Share Posted January 24, 2007 Ktoś już testował celki z komórek w 90%(jeśli nie więcej) są w stanie oddać 1C, przy większych prądach rezystencja im skacze i mamy flaczki ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariolotnik Posted January 24, 2007 Share Posted January 24, 2007 Takie zabiegi oczywiście można robić ale jak pewnie wiesz kosztem obrotów i znaczącego spadku prędkości strumienia zaśmigłowego. Samolot nie poleci ze śmigłem od śmigłowca Oczywiście przykład wyolbrzymiony ale wiedz że nie tylko ciąg statyczny jest istotnym parametrem w doborze napędu do samolotu. Oczywiscie wiem.. Jeden model potrzebuje do lotu wiekszego strumienia zasmiglowego drugi na odwrot... Tyle ze ja mowielm akurat o silniku do slow-flyera ktory lata wolno i moze latac na wielkim (nie za guzym) smigle i malym strumieniu zasmiglowym Mysle ze sie rozumiemy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.