Kitam Opublikowano 4 Lipca 2008 Opublikowano 4 Lipca 2008 Witam! Jestem początkującym modelarzem, który poszukuje dpowiedniej aparatury na początek. Ponieważ nie chciałbym kupować póżniej pięćdziesięciu apek myślałem o jakiejś, która zaspokoiła by moje potrzeby na jakiś czas. Gdy przegłądałem ofertę NASTIKU znalazłem taką :Hitec Eclipse 7 PPM jest to pełen zestaw, więc myśłę że na początek byłaby dobra ( oszczędziłbym sobie problemu wybierania serw, itd.) Jak sądzicie? Bardzo proszę o sugestie.
kamil_rc Opublikowano 4 Lipca 2008 Opublikowano 4 Lipca 2008 Aparatura jest OK. Kolega ma ja i sobie chwali. Ja na twoim miejscu bym dobierał do MX16s by mieć już syntezę bo to teraz jest na porządku dziennym a kwarce tez trzeba kupować. Co do serw to pewnie będziesz zaczynał od jakiegoś deprona i te serwa standard będą zaduze do tych modeli wiec narazie i tak będą siedzieć w pudełku pewnie.
Kitam Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Opublikowano 14 Lipca 2008 Z tymi serwami jest aż tak źle? Chciałem sobie zbudować RWD 5 by Skazoo.
Patryk Sokol Opublikowano 14 Lipca 2008 Opublikowano 14 Lipca 2008 W RWD te serwa są w porządku. Aparatura też jest ok (spore możliwości), ale troszkę już odstaję od nowszych modeli. Popatrz jeszcze na Cockpit SX: http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=1964& Ma naprawdę genialną ergonomię (od Eclipse'a znacznie lepszą) i duże możliwości. Ponadto ciekawa jest też (jak kolega wyżej pisał) MX-16s: http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=3389 Z tym, że to trochę wyższa półka jest (ale możliwości też najwyższe).
Kitam Opublikowano 16 Lipca 2008 Autor Opublikowano 16 Lipca 2008 Dobrze, przekonaliście mnie. Teraz tylko wybór między MX-16s a Cockpitem. Jeszcze tylko proszę o dokładniejsze sugestie, która będzie lepsza do użytkowania dla początkującego.