Skocz do zawartości

Hitec Eclipse 7 PPM


Kitam

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Jestem początkującym modelarzem, który poszukuje dpowiedniej aparatury na początek.

Ponieważ nie chciałbym kupować póżniej pięćdziesięciu apek myślałem o jakiejś, która zaspokoiła by moje potrzeby na jakiś czas. Gdy przegłądałem ofertę NASTIKU znalazłem taką :Hitec Eclipse 7 PPM

jest to pełen zestaw, więc myśłę że na początek byłaby dobra ( oszczędziłbym sobie problemu wybierania serw, itd.)

Jak sądzicie? Bardzo proszę o sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aparatura jest OK. Kolega ma ja i sobie chwali. Ja na twoim miejscu bym dobierał do MX16s by mieć już syntezę bo to teraz jest na porządku dziennym a kwarce tez trzeba kupować. Co do serw to pewnie będziesz zaczynał od jakiegoś deprona i te serwa standard będą zaduze do tych modeli wiec narazie i tak będą siedzieć w pudełku pewnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W RWD te serwa są w porządku.

Aparatura też jest ok (spore możliwości), ale troszkę już odstaję od nowszych modeli.

 

Popatrz jeszcze na Cockpit SX:

http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=1964&

Ma naprawdę genialną ergonomię (od Eclipse'a znacznie lepszą) i duże możliwości.

 

Ponadto ciekawa jest też (jak kolega wyżej pisał) MX-16s:

http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=3389

Z tym, że to trochę wyższa półka jest (ale możliwości też najwyższe).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie