Anluk Opublikowano 12 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 Długa cisza w temacie ale prace powoli posuwają się do przodu. Model nabrał kolorów. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgmusic Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 Ładnie wygląda. Nie pomylisz góry z dołem przy szybkich ciasnych zwrotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anluk Opublikowano 5 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 Ładnie wygląda. Nie pomylisz góry z dołem przy szybkich ciasnych zwrotach Dzięki, myślałem że nikt nie patrzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oko 007 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 Patrzy, patrzy . Model okleiłeś tak jak chciałeś czy jednak poszedłeś w malowanie ? pytam bo sam stoję przed tym krokiem, tylko że większego brata, Albatrosa:). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anluk Opublikowano 5 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 Oklejałem oracoverem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oko 007 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Mógłbyś wrzucić więcej zdjęć np miejsc w których musiałeś naciąć folie na zawiasy klap i lotek ? interesowały by mnie również fotografie tylnego usterzenia, bo widzę że zrobione jest to na bowdenach. Ja sam sam myślałem do tego użyć rurek węglowych, nie wiem czy to dobry pomysł. Dużo było kombinacji by przymocować bowden tak by działał bez oporów i by się nie uginał ? opisz coś więcej Łukaszu, będę wdzięczny . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Walenciak Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Użycie rurek węglowych będzie lepsze niż bowdenów. Masz wtedy sztywniejsze połączenie. Ja używam takich połączeń od wielu lat w moich modelach i jeszcze nigdy mnie nie zawiodły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oko 007 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Użycie rurek węglowych będzie lepsze niż bowdenów. Masz wtedy sztywniejsze połączenie. Ja używam takich połączeń od wielu lat w moich modelach i jeszcze nigdy mnie nie zawiodły. Jeśli można Jacku to jakich rurek używasz? i czy podpierasz je w którymś odcinku kadłuba? czy są na tyle sztywne że się nie uginają ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anluk Opublikowano 6 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Tomek, jak znajdę wolną chwilę to zrobię kilka dodatkowych zdjęć. Ogólnie z folią nie było dużo problemów, pierwszy raz oklejałem cały model ale jestem bardzo zadowolony z efektu końcowego. Gdybym jednak w momencie zakupu wiedział, że będę oklejał oracoverem to zamówiłbym skrzydła/ogon w stanie surowym (nie polakierowany). Jeśli chodzi o węglowe bowdeny rozwiązanie jak najbardziej ok, ale moim zdaniem nie do tego modelu. Kadłub jest dosyć ciasny. W linii prostej od serw do ogona jest bagnet od skrzydeł który przeszkadzałby. Poza tym, tył kadłuba jest dosyć ciasny, a dodatkowo te rurki do mocowanie Vki które się krzyżują w kadłubie blokują przejście. Ja zastosowałem bowdeny gwiazdkowe. One nie muszą być idealnie prosto. Ustawiłem sobie je na magnesach, a potem przykleiłem cyjanoakrylem po całej długości (patent który sprzedał mi producent modelu). Takie rozwiązanie sprawia że całość jest dosyć sztywna i nie ma luzów, a jednocześnie opory są małe i popychacze chodzą lekko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oko 007 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 Będę wdzięczny Łukaszu za kilka fotek, może wykorzystam coś z nich w uzbrajaniu swojego modelu . A w czym przeszkadzał ci polakierowany płat ? folia nie chce się trzymać tak jak na surowym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Walenciak Opublikowano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 Nie potrzeba podpierać niczym rurek węglowych, w każdym razie ja tego nie robię. Używam popychaczy z rurek w zależności od rozpiętości modelu. W modelu Faun 1,7 m rozpiętości miałem rurki o średnicy fi 4/2mm, w modelu Starling 5/3mm a obecnie w modelu Vampire 3,6m mam 6/4mm. Wszystko się doskonale sprawdza, nie żadnych luzów na połączeniu serwo-usterzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oko 007 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 W Vampirze to całkiem sporych rozmiarów te rurki. Ja myślałem włożyć 4/2 bo kadłub w tym modelu jest dość długi i boję się że jak zacznę eksperymentować z grubszymi, to zrobi się niepotrzebnie ciężko na ogonie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anluk Opublikowano 7 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 Będę wdzięczny Łukaszu za kilka fotek, może wykorzystam coś z nich w uzbrajaniu swojego modelu . Zrobię coś w sobotę. A w czym przeszkadzał ci polakierowany płat ? folia nie chce się trzymać tak jak na surowym ? Folia trzyma dobrze, ale trzeba się bardziej przyłożyć aby nie było bąbli. Poza tym, jak się okleja to lakier jest po prostu zbędny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anluk Opublikowano 9 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 Kilka dodatkowych zdjęć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oko 007 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 Dzięki Lukasz za fotki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 Jestem pełen podziwu za robotę na lakierowanych skrzydłach. Na surowych - byłoby to mistrzostwo ! Pozdrawiam - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anluk Opublikowano 11 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 Tomek, nie ma sprawy. Panie Jerzy, dziękuję za miłe słowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anluk Opublikowano 21 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 Jaki jest sprawdzony patent na niezawodne łączenie 4 pakietów eneloop? Mam take z blaszką - http://www.modelemax.pl/product_info.php?products_id=16434 Pewnie się lutuje, ale wolę się upewnić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 Te blaszki są przewidziane do lutowania ogniw. Ogniwa łączy się w pakiety... - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anluk Opublikowano 21 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 Ok, czyli zlutować szeregowo 4 pakiety i stworzyć coś takiego http://www.modelemax.pl/product_info.php?products_id=15417 Dziękuję i pozdrawiam, Łukasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi