Skocz do zawartości

P 40E Kittyhawk


eze

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Otóż całkiem niedawno zaopatrzylem sie w ten oto model ze stajni cyber fly.

Wstawiam troche fotek .

 

Dane

silnik 15 asp.(miejmy nadzieje ze da rade)

pakiet aaa sanyo 1000 mah

serwo hxt 500 gaz

wysokosc hxt 900

lotki hxt 900

odbiornik corona 2 przemiana

 

 

obrazdh3.th.jpg

 

dsc00883xj2.th.jpg

 

dsc00885hy2.th.jpg

 

dsc00886pw1.th.jpg

 

obrazzj2.th.jpg

 

 

Produkcja tegoz cudenka idzie mi bardzo opornie ze wzgledu na ograniczony czas .

Narazie zrobilem skrzydelka i tez niewiem czy dobrze.

 

Krawedzie skrzydel zostaly wzmocnione 3 pretami weglowymi i sklejone na CA

 

Skrzydla łączone na zywice epidian wraz z matą szklaną.

Narazie malowane 2 razy caponem i szlifowane papierem o gradacji 1200.

Dzisiaj pomaluje i przeszlifuje jeszcze raz .

 

I teraz pytanie co dalej.Czy moge po caponie malowac farbą w sprayu i na to lakier bezbarwny w sprayu??

Opublikowano

Mysle tak samo jak ty ale zastosuje tzw miekki popychacz wykonany z boudenu drucianego i 2 sprezynek ktore bedą czuwac aby ząbki w tym serwku sie niepouszczerbialy od drgan.Ostro walcze z waga w tym modelu chce zeby wazyl jak najmniej sie da .Dlatego mysle ze warto sprobowac i zobaczyc jak to sie bedzie sprawowalo w praniu

Opublikowano

Aha,rozumiem.życzę tobie powodzenia !! :D Mam jeszcze pytanie...na zdjęciu widać 6 serw,już wiem ze na wysokość pójdą dwa serwa,na lotki dwa,i na gaz jedno..to co zostaje z jednym ?:P

Opublikowano

akurat zrobilem zdjecia tego co naszykowalem.Sa tam rozne orczyki cos wybiore.Na wysokosc daje 1 serwo.Zdecydowalem ze mikro 1,6 kg da mi wystarczajaca sile do napedu steru wysokosci .SA to 2 malutkie połówki widoczne na zdjeciu.Co prawda to wysokosc ale sa na tyle male ze chce sprobowac lotow na zwyklym serwie mikro.

Opublikowano

Na wysokość serwo mini (hs-81 lub odpowiednik). Micro się nie nadaje.

 

Masę możesz ograniczyć pakietem 650-700mAh.

 

3 warstwy caponu i na to malujesz. Jeśli kadłub będziesz chciał malować to zmatowić.

 

Generalnie to nieźle to wygląda.

 

Instrukcja do tego modelu była na stronie prolot.pl (producent) ale chyba teraz nie chodzi.

Opublikowano

wlasnie teraz niedziala .Aczkolwiek zasugerowalem sie tym co napisales kiedys we wczesniejszym poscie dlatego daje zasłuzone ,,pomogł''

 

co do ograniczenia masy te pakiety aaa 1000 sanyo sa bardzo lekkie waza ok 40 gram

 

chyba juz lzejszego pakietu nieda rady zastosowac

 

hs 81 chyba sie znajdzie .Zastanawiam sie czy zeczywiscie na ogon beda dzialaly takie sily aby serwo 1,6 niedalo rady

Opublikowano

Mam problemy co do dopasowania wycietej wregi pod silnik spalinowy szkoda ze do zestawu niema dolączonej kartki z obrysowaną wielkoscia .Teraz czeka mnie zmudne chetanie w kartonie aby dopasowac tą balse :evil:

Opublikowano

Witam!

 

 

Tylko pamiętaj aby mocno zalaminować tą balse, żeby nakrętki w nią nei wpełzły podczas przykręcania.

 

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Panowie a co z wykłonem silnika ??

 

Na stronie prolota jest napisane tylko aby kolpak oddalic od kadluba o jakies 2mm

Opublikowano

Wlasnie dostalem wiadomosc od piotra.Teraz bedzie latwiej .Jak umocowac silnik tzn gdzie najlepiej go uplasowac .Myslalem aby dac cylinder asp 15 do dolu a tlumik bedzie wystawal z boku kadluba

Opublikowano

Cylindra w dół nie radzę, problem przy odpalaniu i zalewanie, uderzanie nim o ziemię przy lądowaniu.. Może daj pod kątem 45st lub standardowo.

 

edit

 

W sumie to może i dało by się postawić silnik cylindrem w dół ze względu na duży 'chwyt' powietrza w tym samolocie i może by nic z dołu nie wystawało. Trzeba by jakoś rozsądnie rozwiązać chłodzenie. Takie ustawienie może być jednak uciążliwe przy uruchamianiu, ale to już Twój wybór.

 

Co do skłonu i wykłonu to z instrukcji wynika że kadłub ma już przewidzane te parametry (jest skośny z przodu) i wystarczy zgrać kołpak z końcem kadłuba. Często się tak to robi, sam tak staram sie robić kadłuby i spotkałem się z tym kilka razy. Możesz zrobić okrągłą płytkę grubośći 2mm i załozyć ją na wał silnika i wtedy zgrać sobie silnik z przykręcona wręgą z kadłubem i przyłapać CA.

 

Ja, aby kadłub wzmocnić, robię wzdłużną wręgę sklejkową (5mm) do której przykręcam silnik (nie trzeba wówczas łoża, połowa śrub i wychodzi lżej).

Opublikowano

Staram sie jakos dopasowac silnik jak bedzie najlepiej.Jezeli cylindrem do gory standardowo to bedzie szpecic to model ze wzgledu na glowice oraz tlumik.(natomiast niebedzie problemu z zalewaniem silnika.jezeli dam glowica w dol to bedzie bardziej estetyczne chlodzenie tez bedzie bo zrobie dziury na przodzie,ale za to zbiornik paliwa bedzie praktycznie pokrywal sie z rozpylaczem niewiem czy przypadkiem niebedzie na rowno.

 

jednak zdecyduje sie na umieszczenie go standardem do gory.Jestem poczatkujacy w tej dziedzinie i pewnie beda ciezkie lądowania a szkoda by bylo silnika z 20 minutowym przelotem.Jeszcze nie jeden taki model rozwale.

Opublikowano

Tez dobre czym sie rozni mocowanie silnika pod kątem a glowicą w pionie.To tylko roznica estetyczna czy tez praktyczna??

Opublikowano

Dodatkowo gaźnik jest odrobinę niżej i bliżej osi zbiornika. Ja kładę zawsze silnik 45st na bok. Chociaż MVVS z czarnym bocznym tłumikiem nie układa się wtedy tak jak powinien...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.