TeBe Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Ale żeby nie było, ze nie ma gaźników Walbro z pulsatorem zewnętrznym :-)
radziu45 Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Są mam taki w moim ASP180
TeBe Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Czyli wybaczasz mi mój błąd i doceniasz szukanie odpowiedzi na pytanie? ;-)
AMC Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Są mam taki w moim ASP180 Błąd rzecz względna ... sporo skorzystałem z tej rozmowy i fotek, normalnie pasożyt ze mnie podstępny . W ASP 160 jest bardzo prosty, najzwyklejszy gażnik bez atrakcji. Nie sądząc, by jego działanie było doskonałe, pozwolę sobie zapytać blisko tematu : czy jest praktykowana wymiana gażników prymitywnych na zaawansowane, a jeżeli tak, to jak duże korzyści to daje w praktyce ? Rzeczywiście te rozbudowane gażniki znacznie lepiej rozpylają i lepiej utrzymują skład , są stabilniejsze i oszczędniejsze ?
radziu45 Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Ja mam taki gaznik w moim ASP bo przerobiłem na benzynę do metanolu też można założyć oszczędność chyba nie ale stabilność pracy tak . 1
Xan86 Opublikowano 24 Października 2016 Autor Opublikowano 24 Października 2016 Ok dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Czyli tak jak podejrzewałem jest to tzw. tuning gaźnika Temat można zamknąć.
radziu45 Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Czyli wybaczasz mi mój błąd i doceniasz szukanie odpowiedzi na pytanie? ;-) Wybaczam i zawsze doceniam ambicje a pokazałeś trochę upartości ale reż ambicje .
RenoFlo Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 Obaj Panowie macie rację - tylko piszecie o różnych konstrukcjach. to Was pogodzi? dla każdego po jednym króćcu, i do pulsatora i do kompensacji...
Rekomendowane odpowiedzi