Skocz do zawartości

Do czego to służy?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Są mam taki w moim ASP180 

Błąd rzecz względna ... sporo skorzystałem z tej rozmowy i fotek, normalnie pasożyt ze mnie podstępny  ;).

W ASP 160 jest bardzo prosty, najzwyklejszy gażnik bez atrakcji. Nie sądząc, by jego działanie było doskonałe, pozwolę sobie zapytać blisko tematu : czy jest praktykowana wymiana gażników prymitywnych na zaawansowane, a jeżeli tak, to jak duże korzyści to daje w praktyce ? Rzeczywiście te rozbudowane gażniki znacznie lepiej rozpylają i lepiej utrzymują skład , są stabilniejsze i oszczędniejsze ? 

Opublikowano

Ja mam taki gaznik w moim ASP bo przerobiłem na benzynę do metanolu też można założyć oszczędność chyba nie ale stabilność pracy tak .

  • Lubię to 1
Opublikowano

Ok dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Czyli tak jak podejrzewałem jest to tzw. tuning gaźnika ;)  Temat można zamknąć.

Opublikowano

Czyli wybaczasz mi mój błąd i doceniasz szukanie odpowiedzi na pytanie? ;-)

Wybaczam i zawsze doceniam ambicje a pokazałeś trochę upartości ale reż ambicje .

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Obaj Panowie macie rację - tylko piszecie o różnych konstrukcjach.

to Was pogodzi?

MVVS58prosport.jpg

dla każdego po jednym króćcu,

i do pulsatora i do kompensacji...

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.