Leszek Mróz Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 Witam, Jestem dopiero początkujący więc nie znam się na elektronice. W moim regulatorze doszło do spięcia i przestał działać.Jeden akumulator już mi przez niego napęczniał i nie chcę żeby to samo było z drugim. Potrzebuję rad: -Kupić nowy -Czy naprawiać (Jak tak to gdzie raczej w Warszawie bo trudno mi bedzie wyjeżdżać gdzie indziej dla 30 gram cyny) Jeżeli ktoś chce np: lepsze zdjęcia regulatora to wystarczy napisać to wstawię Za wszystkie rady z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 Kilka podstawowych pytan: 1. co to za regulator (najlepiej pokazac naklejke). 2. w jakich okolicznosciach doszlo do spiecia i jakie byly jego stkutki? poszedl dym? poszly iskry? 3. na fotografii nie widac uszkodzonych miejsc - czy sa osmalone elementy? Jezeli regulator byl bardzo markowy i kosztowal troche to wiedzac co poszlo nie tak mozna podjac probe reanimacji i/lub naprawy. Sa firmy ktore zajmuja sie naprawa elektroniki RC - ale nie sa tanie. I naprawa taka oplaca sie tylko wtedy gdy regulartor byl cos wart. Jezeli to jakis budzetowy regiel za 40 - 50zl to lepiej kupic nowy, bo narobi wiecej szkod niz pozytku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Mróz Opublikowano 5 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 A więc 1.http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p5946,regulator-20a-ray-r-20b-bec-pelikan 2.wpadł do wody będąc podłączony do akumulatora, po wyjęciu i osuszeniu podłącyłem akumulator i poszedł dym a akumulator napęczniał. 3.nie 4.patrz punkt 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...