Skocz do zawartości

Skasowany odbiornik


Lord Rzeźnik

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj mój odbiornik został zmielony ,dosłownie przez śmigło poduszkowca :| .Wciągnęło antena, odbiornik, regulator. Płytka drukowana w odbiorniku została połamana, antena wyrwana, nie Działa żaden kanał :evil: ,jednak serwa drgają przy podłączaniu. W miejscu, gdzie jest złamanie płytki był tylko jeden "przewód" nadrukowany, wiec może da się to naprawić lutownicą :?:

 

dsc05675xe7.th.jpg

dsc05674bv1.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież na tych zdjęciach nic nie widać! To znaczy coś widać - ładne, kolorowe plamy.

Rexy ze względu na budowę są wredne do naprawy, więc nie wróżę powodzenia.

 

Możesz spróbować zlutować scieżkę, zwłaszcza jeżeli da się to zrobić bez rozbierania, jednak nie masz pewności, czy przy okazji okładania śmigłem uszkodzeniu nie uległy inne elementy (np. filtry? Nie znam się na tym)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja raz w zyciu reanimowałem odbiornik pierwszy i ostatni. Na ziemi wszystkie przyrządy pokazywały sprawniość 100% test zasięgu na ziemi też. Kret był taki że drzazgi zostały dletego jak masz zamiar latać na reaktywowanym odbiorniku to lepiej kup nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaję najlepszy sposób na "reanimację " rozwalonego odbiornika

1 Odszukać przewód zwany anteną

2 złapać za jego koniec

3 mocno zakręcic wokół głowy

4 zamkąć oczy i puścić antenę nie patrząc dokąd odbiornik leci :twisted:

Z popsutym tak nie postępować !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie