Dsowinski Opublikowano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 Witam, jestem nowym użytkownikiem tego forum. Zacząłem budować Cessne185, wymiary ok1250x950, waga obecna depronu, kleju i listewek (kadłub i skrzydła )to ok 700gr. Mając A chciałbym i B... Czyli niech poleci☺ jaki silnik, regulator i baterię nalezy zastosować ( mało funduszy ok 250zl obecnie) żeby kupić i zamontowac w tym depronowym cudzie??☺ obecnie dobrze latam LamaV4 ale chcialem coś na wzór samolotu ze skrzydłami i padło na Cessne???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 To czytałeś? http://pfmrc.eu/index.php?/topic/65644-cessna-185-skywagon-bez-kompromis%C3%B3w-relacja-z-budowy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 Lub to? (w tym wątku już model skończony) http://pfmrc.eu/index.php?/topic/54428-m%C3%B3j-pierwszy-w-%C5%BCyciu-model-potrzebuj%C4%99-podpowiedzi/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dsowinski Opublikowano 27 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 Przeczytałem artykuły dość dokładnie, niesetety nie jest napisane jakiego dokladnie sprzętu użyli, tj. Jakiej firmy silnik, regulator i baterii żeby współgrało ze sobą ☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oko Opublikowano 27 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 Tu raczej nie nastawiasz się na konkretnych producentów ale na ogólną klasę każdego z tych elementów. Wybierz sobie jakiś przykład do naśladowania (opisany w sieci) i spróbuj coś dopasować. Określ jaki prąd maks. ma mieć regulator, jakie wymiary i parametry bateria, i jaką moc i współczynnik kv silnik (wymiary mniej istotne). Możesz kupować w lokalnych sklepach albo za granicą, wtedy będzie taniej ale o wiele dłużej. Śledzić promocje itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dsowinski Opublikowano 27 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 Silnik Ray do 1300gr ciągu, 1250 obr/volt, moc 420W, max prąd 38A Regulator 40A (chwilowy 50A) Akumulator w samolocie - 2800mAh, napięcie 11,1V ; u Takie coś własnie zakupiłem, w sklepie powiedziano mi że będzie idealne jak do modely Cessny185 , jak dla projektu w wyżej wymienionych linkach, co o tym sadzą forumowicze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oko Opublikowano 27 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 Powinno dać radę z zapasem, pytanie jeszcze jakie śmigło. Sprawdź na ziemi czy się nic nie przegrzewa. Zazwyczaj na początku i tak dochodzi do katastrof i to nie z winy napędu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dsowinski Opublikowano 27 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 11x"5 lub 9x"6 mam nadzieję, że jestem odpowiednio doświadczonym kapitanem statku powietrznego ???? "ale nadzieja..."???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oko Opublikowano 27 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 Można jeszcze rozważyć piastę z tzw. prop-saverem na początek. Mi się też wydawało że dam radę, ale okazało się że tu wcale nie jest tak samo jak na dużych szybowcach. Zanim się zorientowałem to po rzuceniu z ręki metr dalej było po wszystkim. Środek ciężkości, skłon/wykłon, ustawienie sterów w neutrum/trymowanie... teraz to bym zaczynał przy silniejszym wietrze albo ze zbocza, nawet bez silnika. By się przekonać czy w ogóle lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi