Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem nowym użytkownikiem tego forum.

 

Zacząłem budować Cessne185, wymiary ok1250x950, waga obecna depronu, kleju i listewek (kadłub i skrzydła )to ok 700gr.

 

Mając A chciałbym i B... Czyli niech poleci☺ jaki silnik, regulator i baterię nalezy zastosować ( mało funduszy ok 250zl obecnie) żeby kupić i zamontowac w tym depronowym cudzie??☺ obecnie dobrze latam LamaV4 ale chcialem coś na wzór samolotu ze skrzydłami i padło na Cessne????

Opublikowano

Przeczytałem artykuły dość dokładnie, niesetety nie jest napisane jakiego dokladnie sprzętu użyli, tj. Jakiej firmy silnik, regulator i baterii żeby współgrało ze sobą ☺

Opublikowano

Tu raczej nie nastawiasz się na konkretnych producentów ale na ogólną klasę każdego z tych elementów. Wybierz sobie jakiś przykład do naśladowania (opisany w sieci) i spróbuj coś dopasować. Określ jaki prąd maks. ma mieć regulator, jakie wymiary i parametry bateria, i jaką moc i współczynnik kv silnik (wymiary mniej istotne). Możesz kupować w lokalnych sklepach albo za granicą, wtedy będzie taniej ale o wiele dłużej. Śledzić promocje itd.

Opublikowano

Silnik Ray do 1300gr ciągu, 1250 obr/volt, moc 420W, max prąd 38A

 

Regulator 40A (chwilowy 50A)

 

Akumulator w samolocie - 2800mAh, napięcie 11,1V ; u

 

 

Takie coś własnie zakupiłem, w sklepie powiedziano mi że będzie idealne jak do modely Cessny185 , jak dla projektu w wyżej wymienionych linkach, co o tym sadzą forumowicze??

Opublikowano

Powinno dać radę z zapasem, pytanie jeszcze jakie śmigło. Sprawdź na ziemi czy się nic nie przegrzewa. Zazwyczaj na początku i tak dochodzi do katastrof i to nie z winy napędu...

Opublikowano

Można jeszcze rozważyć piastę z tzw. prop-saverem na początek. Mi się też wydawało że dam radę, ale okazało się że tu wcale nie jest tak samo jak na dużych szybowcach. Zanim się zorientowałem to po rzuceniu z ręki metr dalej było po wszystkim. Środek ciężkości, skłon/wykłon, ustawienie sterów w neutrum/trymowanie... teraz to bym zaczynał przy silniejszym wietrze albo ze zbocza, nawet bez silnika. By się przekonać czy w ogóle lata.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.