dsliwa Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Cześć kochani, chciałbym się z Wami modelarzami przywitać. Choć nie jestem z zawodu modelarzem, to razem z bliskim przyjacielem mamy w zamiarze utworzyć większe centrum zabaw RC na Podkarpaciu dla wszystkich miłośników tego sportu (zaczynają od zabaw z ciężarówkami, maszynami rolniczymi po zwykłe osobówki do jazdy w terenie miejskim i offroad). Na chwilę obecną są to jedynie plany na papierze i zbiórka funduszy na finalną inwestycję. W miarę rozwoju chcemy powiększać obszar 'mapy' i dodawać kolejne sektory dla kolejnych miłośników RC. Zakładamy początkową zabawę dla 35 osób na początkowej (nierozbudowanej) mapie (obszar wiejski- piaskowe pola, trawy, siano; obszar przemysłowy- kopalnia kruszców: żwirek, piasek; obszar miejski- mało zurbanizowane miasto, typowe przedmieście). Wychodzimy z założenia, że utworzenie takiej atrakcji sprawi radość nie tylko fanom tego sportu a także odwiedzającym, którzy będą mogli obserwować całą zabawę stojąc z boku. Oczywiście jeśli macie jakieś pytania- śmiało, czekam na nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Mam pytanko ... możesz zastosować avatar zgodny z regulaminem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dsliwa Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Mam pytanko ... możesz zastosować avatar z godny z regulaminem ? zgodny nie z godny. Mogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz D. Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Zawód modelarz?? Brzmi fascynująco! A tutaj sami hobbyści. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...