f-150 Opublikowano 20 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2019 Chodziło mi o charakterystykę tego modelu.Przed lotem zaklej taśmą te wkręty mocujące skrzydło do rury,lubią się wykręcać od drgań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahaweto Opublikowano 17 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 Dzisiaj dokonałem oblotu Bird Doga. Moje obawy były nie potrzebne. Silnik od momentu założenia opaski zaciskowej na fajkę świecy przestał zakłócać pracę serw . Od tego momentu żadne serwo nie drgnęło. Model waży ponad 4 kg. i z tym silnikiem lata bardzo makietowo. Mocy wystarcza. Wykonałem cztery loty po piętnaście minut każdy. Na piętnastominutowy lot zużywa ok 200ml paliwa. Czyli pali więcej od OS GGT10. Oczywiście "demonem" szybkości nie jest ale pętlę i pionowe wznoszenie (oczywiście do pewnego momentu ) wykonuje bez problemu. Do czwartego lotu założyłem maskę silnika. W tej chwili z silnika jestem bardzo zadowolony. O dalszej eksploatacji silnika będę informował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi