radziu45 Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 Witam . Czy ktoś ma taki silnik RCGF 15 z HK . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melek Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 Witam, Odświeżę temat. Mam RCGF 15 , walczę już któryś dzień z kolei. Udało mnie się "gada" wyregulować, ładnie pali , wkręca się na obroty i trzyma wysokie, ale jest jedno ale. Silnik pracuje ok tylko kiedy nie ma założonej maski. Po założeniu maski zaczyna się buntować a wręcz nie chciał palić i gasł po dodaniu gazu. Zrobiłem już więcej otworów aby nie tworzyła się poducha i nadciśnienie w masce, chyba że chodziło o to że miał za mało powietrza. Teraz jest dużo lepiej bo wcześniej ani nie palił ani nie wchodził na obroty ale nadal na niskich faluje, natomiast na wysokich potrafi zgasnąć. O co mu chodzi ? Silnik siedzi w modelu Spitfire 60 z Phoenix Model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu45 Opublikowano 18 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 Witam mnie po założeniu maski gasł w locie i powiększyłem otwory do chłodzenia i teraz jest ok . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melek Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 Witaj, @radiu45 ale powiększyłeś wloty czy wylot powietrza ? Z wlotami mogę mieć problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu45 Opublikowano 18 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 Powiększyłem bo za mało dostawał i gasł . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 A wyprowadź gardziel poza maskę tymczasową rurką (tak dla sprawdzenia) i zobacz ja będzie reagował. Bo w/g mnie cały diabeł tkwi w dynamicznych zmianach ciśnienia pod maską. Pokazała by to U-rurka z płynem (czyli Pitot) której wlot znajdowałby się pod maską obok gardzieli a drugi koniec na wolnym powietrzu, w porównaniu do równoczesnych zachowań silnika ... (coś w tym stylu) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi