Miki Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 wiam, moje dotychczasowe modelw lataly z silnikami na wierzchu. teraz skladam zestaw CAPa i tu juz mam gotowa mordke ale trzeba w niej wyciac pare otworow, na tlumik iglice itp. czy moze mi ktos podpowiedziec jak wyciac otwory w odpowiednim miejscu? jest na to jakis patent? mam tylko jedno podejscie i niechcialbym spaprac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekmod Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Bardzo proste jest rozwiązanie.ściągnij sobie jakąś instrukcję montażu modelu typu KIT z www.greatplanes.com .Tam jest wszystko ze zdjęciami jak to wycinać, metoda prosta i skuteczna.Tu masz akurat instrukcję montażu (product manual na samym dole) do Capa 232, pod koniec instrukcji jest opis jak wycinać otwory w masce. http://www.greatplanes.com/airplanes/gpma0232.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 a zamontowałeś już silnik ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miki Opublikowano 1 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 jeszcze nie. wrega silnikowa jest, motor na lozu ale otwory jeszcze nie powiercone we wredze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Może nie było dosyć jasno wskazane na konkretny plik: http://manuals.hobbico.com/gpm/gpma0232-manual.pdf - strona 36 (dotyczy Cap'a) lub np w Extrze 300: http://manuals.hobbico.com/gpm/gpma0235-manual.pdf - też strona 36 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miki Opublikowano 1 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 to wszystko jest dla mnie czytelne, troche przy modelach podłubałem. boje sie najbardziej o otwor na tlumik bo z przenikania powierzchni nierozwijalnej mordki i tlumika wyjdzie jakas dziwna krzywa zamknieta i tak kombinuje czy nawiercic najpierw otworek w osi tlumika a potem nalozyc mordke dociskac do tlumika(silnik zamontowany w lozu) i powiekrzac otwor nozykiem krok po kroku na boki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 IMHO robisz dokładnie jak na tych ilustracjach. Używając twardego kartonu - np tektury z tylnej okładki bloku, formujesz pi x drzwi kształt maski. Zdejmujesz maske i przymierzasz silnik na lożu. Teraz taka tekture możesz wycinać na tyle sposobów na ile masz pomysłów na zamocowanie silnika. Jeżeli problemem jest jak usadowić silnik - to masz mozliwości ograniczone tylko ilością tektury. Jeżeli problem jest jaki wyciąć otwór - to jak już określisz to na tekturze (o kształcie maski) to pozostaje Ci zamocować maskę na kadłubie - odrysować kształt na laminacie i wyciąć. Jak - to już inny problem (nawiercanie, iglakiem, nożykiem, dremelem itd). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.