Migan Posted September 1, 2008 Posted September 1, 2008 Witam, tak jak w temacie poszukuje planów modelarskich samolotu pod silnik MVVS 3,5 cm3. Jeśli ktoś może mi pomóc to proszę o odpowiedź. Na wszelki wypadek oto mój e-mail: migan1@interia. eu
japim Posted September 1, 2008 Posted September 1, 2008 Większość kombatów jest pod 3,5 cm3. Pytanie - jaki model chcesz zrobić? Trenerka, akrobata, funfly, kombat?
Migan Posted September 1, 2008 Author Posted September 1, 2008 Bardziej chciałbym zbudować trenerka. Tylko że nie mam w tym doświadczenia i będzie to mój pierwszy model spalinowy.
PiciaPL Posted September 2, 2008 Posted September 2, 2008 Ja jako pierwszy model zbudowalem spitfajerka link ale jak narazie to lezy i czeka na czasy kiedy bede potrafil poprawnie latac. Kupilem sobie gotowca Sonica juz drugiego bo pierwszego stracilem na slupie energetycznym Ja ci radze zacznij od prostego modelu i taniego na ktorym nauczysz sie latac a pozniej zacznij skladac cos extra bo szkoda czasu i pieniedzy. Co prawda czytalem cos podobnego na tym forum juz wiele razy ale jakos stwierdzilem ze zbuduje cos wiekszego lecz po dlugich godzinach latania na symulatorze stwierdzilem ze kupie cos malego i zobacze czy sie uda i to byl dobry wybor.
Migan Posted September 2, 2008 Author Posted September 2, 2008 Nie nie nie ... nie chodzi mi o to żeby się nauczyć latać. Dobrze umiem latać i teraz tylko trenuje a nie ucze się latać. Chodzi mi poprostu o prosty plan samolotu (najlepiej trenerka) pod silnik spalinowy 3,5 nie licząc Wicherka 25 :wink:
japim Posted September 3, 2008 Posted September 3, 2008 W takim razie polecam Prime. Oblatywałem ten model z silnikiem MVVS 4,5 cm3 i lata bardzo dobrze. Jeżeli ma być proste to polecam też przeskalowanego do 1,2 - 1.4 m rozpiętości UglySticka.