yugodriver Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Cześć, Posiadam samolot: http://www.emodel.pl/hobbyzone-super-cub-lp-rtf-electric-p-2078.html do którego oryginalnie zamontowany jest pakiet http://www.parkzone.com/Products/Default.aspx?ProdID=PKZ1033 Parametry pakietu: Typ: Lithium Polymer Pojemność: 1300mAh Napięcie: 11.1V Długość: 70.0mm Szerokość: 37.0mm Wysokość: 21.0mm Prąd ciągły : 15C prąd maksymalny : 20C Jaki pakiet o większej pojemności mogę kupić, tak żeby samolot nie stał się zbyt ciężki i mógł normalnie latać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wenar Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 w zależności od miejsca w kadłubie i środka ciężkości:* https://abc-rc.pl/akumulator-gens-ace-tattuu-1550-3s-75c-11-1v https://abc-rc.pl/akumulator-kryptonium-1800mah-li-pol-11-1v https://abc-rc.pl/akumulator-kryptonium-2200mah-li-pol-11-1v jak masz miejsce a wagi Ci przybędzie na tyle ze musisz zmienić położenie pakietu bo leci mu SC to przesuwasz pakiet. jak nie masz miejsca na większy pakiet to kupujesz taki który się zmieści. poszukaj sobie pakietu zbliżonego do posiadanego. bo podejrzewam ze i 2200mAh Ci tam wejdzie, wagi przy będzie nie dużo - pamiętaj o SC. podane pakiety są pierwszymi z wyników google - przykłady, nie jest to reklama ani nic w tym rodzaju* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oko Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Możesz robić testy, stopniowo dociążając samolot. Inną sprawą jest dość niski parametr C (20C/15C) w obecnie posiadanym pakiecie, wystarczy ale niekiedy 40C jest w niewiele wyższej cenie, a będzie zwykle trwalszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miruuu Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Mozliwe również, że zakup dobrej jakości pakietu i zbliżonej lub minimalnie większej pojemności po prostu rozwiąże Twój problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yugodriver Opublikowano 1 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 Pożyczyłem od kolegi pakiet 2200mAh ale niestety wystawał poza kadłub. Samolot oderwał się od ziemi bez najmniejszego problemu. Postanowiłem, że kupię pakiet zbliżony wielkością od oryginału. Kupiłem http://riku.pl/towar/p/id/95332/kontekst/4148/ Jak będzie mi mało to najwyżej kupie drugi taki i podłączę równolegle. Dzięki za pomoc :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wenar Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 Dobry pakiecik kupiłeś. Latał mi taki dwa sezony. Można częściej wymienia pakiet, niż wozić /latać z dwoma. Między 7-15 minut lotu to normalny czas przy dwóch pakietach może wejdzie Ci że dwie trzy minuty więcej. Bo wagę trzeba dźwignąć. Jak chcesz latać długo i spokojnie to nie elektrykiem. No chyba że szybowiec to co innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latacz Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 Jak chcesz latać długo i spokojnie to nie elektrykiem. No chyba że szybowiec to co innego. cóż -już dawno dawno temu -około roku 2000 latałem elektrykiem i to nie szybowcem około 1 godziny. a dostęp do części był gorszy. teraz tym bardziej się da loty na godzinę -to troszkę już skomplikowane w elektryku jednak można. loty na pól godz to całkiem spoko można. jednak niekoniecznie modelem zabawką... ile ważą Twoje pakiety? bo może przejść na pakiet robiony z cylindrycznych 18650 sony VTC6 -3 cele (11,1V) będzie ważył około 150 g i mia około 3000mAhł -przy zapewnieniu chłodzenia spoko da radę przy niezbyt wysilonym napędzie. -i będzie dłuuuugo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wenar Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 Nie mówię że nie da rady gaz na 10% itp?? Uśredniam czasy podawane przez producentów. Z reguły widzi się w zestawach artf /rtf podany czas lotu. Chyba nie widziałem więcej niż 20 minut. I takie czasy są mi zbliżone. Zapewne bardziej doświadczony pilot wyciągnie dużo więcej czasu lotu. 18650 to dobry pomysł tylko trzeba sprawdzić wydajność prądowa aby przypadkiem nic nie usmażyć. A i chłodzenie musi być lepsze. Zrobienie takiego pakietu z 18650 jest bardzo proste. Na YT masa filmików. A nawet pozyskanie pakietów (za darmo) jest proste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latacz Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 pakietów 18650 za darmo się raczej nie pozyska.totalnie nie ta klasa ogniw. za darmo to nawet w łeb nie dadzą -wezmą portfel i komórkę... za darmo to można znaleźć złomy ogniw... Chłodzenie -wskazane minimalnie lesze niz przy li-pol -jednak różnicę nie są drastyczne. Te naście lat temu -model niby pylona -niby -bo miał około 10-15% zwiększoną rozpiętość -w rzeczywistości troszkę przesuwało go to z pylona w stronę szybkiej małej akrobatki. Pierwotnie na speed 480 i pakiet 7x AR500 (ni-cd sanyo 500mAH -8,4V) -latał jakieś 5-6 minut. Po zmianie szczotkowego speed na samodzielnie robiony CD - silnik o parametrach o których większość producentów do dziś może marzyć i pakiet 2sli-jon około 1500mAh -waga napędu i modelu spadła, moc-ciąg i sprawność wzrosły znacznie -podobnie ilość energii na pokładzie... -czas lotu w miarę spokojnego skoczył na godzinę -czas wariowania i kręcenia na 25minut. Teraz w zeszłym sezonie -dla krewniaka reanimowałem/składałem uszkodzonego easy glider. z pakietem 6 ogniw PANASONIC NCR18650PF 2900mAh Li-ION -3s2p model latał powyżej godziny... kąt wznoszenia około 45 stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi