mike217 Opublikowano 24 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2017 Pogodnych i wesołych świąt , spełnienia marzeń i najbardziej wymarzonych projektów . Michał Hoffa 1
mike217 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2017 Powoli cały napęd laminuje do dna. Dno jest po delaminarzu i klei się do niego doskonale. Klasycznie używam tkaniny szklanej aerosilu i żywicy. Klejenia są drobne i schodzi na nie dużo czasu. Jutro czas na wklejenie na amen wręgi. 1
MaciekK Opublikowano 29 Grudnia 2017 Opublikowano 29 Grudnia 2017 a radzisz sobie z rurką aluminiową która lubi nie "przyklejać" się do żywicy...
sebka34 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Nie chcę się przyklejać jak jest gładka ale jak potraktujemy ją grubym popieram ściernym to się przyklei.
mike217 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2017 Jest podlana od dołu z obu stron gęstą żywicą z włóknem węglowym i idzie na niej tkanina szklana. Wbrew pozorom żywica do niej trzyma dobrze, warto przelecieć te rurki acetonem bo oryginalnie ze sklepu są tłuste. 1
mike217 Opublikowano 3 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2018 Wręga wklejona. Standardowo żywica l285 , rowing węglowy , aerosil, i na górę węglowa mata 25g na metr. Teraz na pewno będzie trzymać . Ważne żeby na czas schnięcia silnik był z dławica razem zapięty. Może się zdarzyć, że żywica podczas skurczu pociągnie i problem gotowy.
mike217 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2018 Powolny ale taki okres w pracy zawodowej.. Nie pali mi się robię dla przyjemności.
Rekomendowane odpowiedzi