Artur Opublikowano 8 Grudnia 2006 Opublikowano 8 Grudnia 2006 ja tez bym niedawal tu bowdenów widzialem kilka mniejszych modeli co spadly z tego powodu
olo Opublikowano 8 Grudnia 2006 Opublikowano 8 Grudnia 2006 Jeżeli zdecydowałeś się na bowdeny to przyklej je na całej długości kadłuba do ścianek bocznych punktowo na CA a potem przelaminuj paskiem tkaniny szklanej następnie zmodyfikuj same bowdeny żeby były mniej rozciągliwe ja wymieniam ten orginalny cienki drut z bowdena na grubszy konkretnie to z linki ssania lub gazu do malucha ale nie wiem czy to zrobisz ze swoim bowdenem musisz obciąć kawałek i w sklepie przymierzyć mógłbyś też spróbować drugiej wersji z prętami węglowymi o odpowiedniej średnicy i wykorzystasz tylko tą białą osłonę bowdena No możliwości nawet w tym rozwiązaniu jest kilka i jak dobrze to rozwiążesz to nie będzie żle ps. Bowdeny dla ,,normalnych" wychyleń SW jeżeli planujesz ustawić wychylenia SW po 45 stopni to raczej tylko serwa w ogonie bo bowdeny w takim przypadku nie zdadzą dobrze egzaminu.
motyl Opublikowano 8 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2006 Ale mi mieszacie MarekJ w "warsztacie " napisał tak : Moje zdanie jest takie, że do 6 kg można spokojnie dawać grube bowdeny (ja kupowałem takie w RIKU) Więc cię posłuchałem:) Bowdeny są gwiazdkowe ( rurka w środku rurka gwiazdkowa z prętem w środku
motyl Opublikowano 8 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2006 Pręt po całej dł. bowdena ? tak a jak inaczej ??
olo Opublikowano 8 Grudnia 2006 Opublikowano 8 Grudnia 2006 Pręt po całej dł. bowdena ? tak a jak inaczej ?? Jeżeli tam jest pręt to z takimi nie miałem do czynienia ale jeżeli ,,drucik" to ja go wymieniam na to o czym pisałem wyżej.
motyl Opublikowano 8 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2006 dokładnie to jest to http://modelmaking.pl/ires/oferta/7/22/442/ http://modelmaking.pl/gfx/produkty/442bowdeny_gwiazdka_3na2_i_4na3.jpg
olo Opublikowano 8 Grudnia 2006 Opublikowano 8 Grudnia 2006 dokładnie to jest to http://modelmaking.pl/ires/oferta/7/22/442/ Czyli w środku drucik za bardzo się rozciągają ps przerabiałem na swój sposób ten z końcówką M3 tylko moje były biało-niebieskie o ile dobrze pamiętam
motyl Opublikowano 10 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2006 Prosisz sie Marcin o klopoty Przesadzacie panowie Osobiście widziełęm 2 takei same Extry tak samo wykonane i latają juz 2 sezony
motyl Opublikowano 11 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2006 banie mi psujecie, ale niech będzie po waszemu bowdeny już sa częściowo rozebrane Przyniosłem wszystko na góre poskłądałem I sprwadziłęm wyważenie. I teraz co następuje] według prosucenta SC 85mm od natarcia. według wyliczeń moich 100- 121mm od natarcia. A aktualnie mam teraz SC z silnikiem połową śmigła, serwm gazu, zbiornikiem serwem kierunku i sterami SC 120mm od natarcia/. pod maske dojdzie pakeit zasilający i odbiornik, kołpak i połówka śmigłaczyli jakeiś 250g. I mam teraz problem jak rozważyć te sewo/a od wysokości zamówiłem już 2 szt HS-225 i mam 3 możliwości. - próć mocowania pod maską i wstawić 2 serwa ( po prawo i lewo) i bowdeny przylaminowac do boku kadłuba - wstawić serwa po bokach jak najbliżej SC pod kabinkją i troche skrócić Bowdeny - wstawić serwa max z tyłu i zrobić popychacze. Doradź cie mi bo złupieje. Jak mówiłem wychodzi mi ciężko na ogon
olo Opublikowano 11 Grudnia 2006 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Przesuwając nawet maksymalnie do przodu te dwa serwa { to niecałe 80 gram} nie przesuniesz za wiele SC do przodu masz jeszcze nie oklejone skrzydło i nie malowany kadłub to też trochę cofnie SC . - próć mocowania pod maską i wstawić 2 serwa ( po prawo i lewo) i bowdeny przylaminowac do boku kadłuba > będziesz miał jeszcze dłuższe bowdeny nie za dobrze - wstawić serwa max z tyłu i zrobić popychacze. > przesunie pewnie SC do tyłu - wstawić serwa po bokach jak najbliżej SC pod kabinkją i troche skrócić Bowdeny > na SC to niewiele wpłynie ale im krótsze bowdeny tym lepiej Wygląda na to że będziesz musiał zwiększyć niestety całą masę modelu Jeżeli dasz serwa na ogonie to żeby to wyważyć będziesz musiał dać jeszcze więcej na przód
Artur Opublikowano 11 Grudnia 2006 Opublikowano 11 Grudnia 2006 nic dodac nic ujac zle wyliczony model bo za krótki przod
modelmaniak Opublikowano 11 Grudnia 2006 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Nie przejmuj sie...85mm to bardzo asekuracyjne wyważenie Nie dawaj bowdenów! Serwa od głębokości daj w SC i popychacze z rurek węglowych Wyażuruj ster kierunku i głębokości- pozornie mało zaoszczędzisz na wadze ale na tak długim ramieniu to robi RÓŻNICĘ...
olo Opublikowano 11 Grudnia 2006 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Zasilanie odbiornika możesz zrobić na aku w rozmiarze SC i mocować je jak najbardziej z przodu gdzieś pod maską .
Tomek Opublikowano 11 Grudnia 2006 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Ja w takiej sutuacji kupilem ciezszy pakiet zasilajacy (168g) i dalem go zaraz za silnikiem(pod bakiem). A serwa w ogonie to pdstawa. edit: pisalisalem na raz z Olo.
motyl Opublikowano 11 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2006 zasilanie będzie i tak koło silnika Maci enamiar na jakeiś dobre o tanie Celki do zasilania >> tak ze 2000 mAh ?? Decyzja podjęta. będ ą 2 HS-225 umieszczne n awysokości kabinki i 2 popychacze z rurki węglowej
olo Opublikowano 11 Grudnia 2006 Opublikowano 11 Grudnia 2006 zasilanie będzie i tak koło silnika Maci enamiar na jakeiś dobre o tanie Celki do zasilania >> tak ze 2000 mAh ?? Decyzja podjęta. będ ą 2 HS-225 umieszczne n awysokości kabinki i 2 popychacze z rurki węglowej Nie wiem ilu aku 4czy5 używasz do odb ale tu możesz dać 5 w ramach przesuwania SC
modelmaniak Opublikowano 11 Grudnia 2006 Opublikowano 11 Grudnia 2006 dobre o tanie Celki Te dwie cechy się wzajemnie wykluczają.... :wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.