a_skot Posted February 4, 2007 Posted February 4, 2007 Czy miał ktoś jakieś doświadczenia z takim silniczkiem BL003/2408-21/1750/M? Jest do nabycia na allegro i chciałbym go kupić, ale jeśli szkoda na niego pieniędzy...
Irek M Posted February 4, 2007 Posted February 4, 2007 Czy chodzi konkretnie o ten typ silnika, czy całą rodzinę silników ? Te z Allegro, których wspominasz różnią się od wcześniejszych tylko tym "złotym" zamknięciem. Ja mam te wcześniejsze - otwarte i też Bm 2408 - 21 , 1750kV. silnik był (jest) zarówno w latającym skrzydle, jak i w latającej łodzi. W obu modelach ze śmigłem 8x6 pracują bez problemu. Dodam tylko, że łódź po naprawach i ulepszeniach waży gotowa do lotu 880g.
pleses Posted February 5, 2007 Posted February 5, 2007 ... 1750kV... Ale o co chodzi??? 1 500 000 ogniw NiCd/NiMH w pakiecie, czy 500 000 LiION/Li-pol?
Irek M Posted February 5, 2007 Posted February 5, 2007 kV to chyba standardowe określenie liczby obrotów na jeden Volt przy nie obciążonym silniku. Skoro wiadomo, że silnik rozwija 1750 obr/Volt to wybacz plesesie ale nie będę liczył ile to by wyszło przy podanej przez ciebie ilości aku.....zakładając, że 1,5mln ogniw po 1,2V lub 0,5mln lipoli po 3s??? A tak z ciekawości po co Ci takie dane???? Robisz nowy projekt Do-X w skali 1/1 ???
pleses Posted February 5, 2007 Posted February 5, 2007 Ech nie, kV odebrałem jako kilovolt (zgodnie z układem SI) i wyobraziłem sobie pakiet zasilający
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.