Jump to content

EPP drugie podejscie


Recommended Posts

Heya, mialem kiedys modelik z epp mojej konstrukcji - to byl shock fly, teraz pobawilem sie nieco bardziej i zrobilem cos podobnego do U Can Do EP dostepnym na towerhobbies.com

Zaraz jade na modelarnie to porobie fotki i wrzuce, modelik ma sie ku skonczeniu po niedzieli i nocy spedzonej w modelarni. Reszta za pare godzin:)

Link to comment
Share on other sites

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Nocka nad modelem i juz tylko wyposazenie zamontowac zostalo :)

 

Kadlub troche koslawy bo robilem w nocy i wyszlo CRD - co reka dala :)

No nic, teraz tylko zapakowac jakis mega silnik i w gore:D

Skorupa modelu wazy 215 g czyli w 400 gotowego do lotu powinienem sie wyrobic:) Jest troszke wiekszy niz orginal:

http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXJPU8&P=ML

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

 

Widzialem orginal w akcji to powiem szczerze ze zrobil na mnie pozytywne wrazenie bo z poczatku wygladal jak latajaca szmata :D ale w locie rozwial moje watpliwosci.

Link to comment
Share on other sites

Hey:D owszem, kadlub wyszedl troche inny niz w zamysle :D Faza projektowa nie byla wogole wykonana;) Wszystko tworzone na kolanie w miare potrzeby.

 

Teraz latamy na boisku obok lotniska, pod modelarnia na parkingu, w nocy na parkingu kolo hali targowej lub pod kauflandem. Daj jakos znac jak bedziesz chcial podjechac bo nie zawsze latamy:D

Link to comment
Share on other sites

spray do styro był/jest w majsterklepce a kratownica to pewnie tasma klejona w kratownice potem spray a potem zerwanie tasmy :)

 

p.s. Tomku ja balsę tnę wyrzynarka z ostrzem do metalu :)

Link to comment
Share on other sites

Heh :D Malowalem duluxem, nadaje sie nawet do depronu bo nie topi ale EPP mozna malowac nitro. Co do kraty to wlasnie jest to tasma. Teraz po oblocie model idzie na allegro chyba:D Mam juz za duzo tego w domu i modelarni:D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.