dimmus Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 Udało mi się nabyć troiana w wersji bezszczotkowej. Autko kupiłem używane, więc reklamacje i zwroty nie wchodzą w grę. Stan prawie sklepowy, ale nie o tym. W krańcowej pozycji wychylenia serwa ramię, a w zasadzie popychacz haczy o budę. Pytanie czy ktoś tu obecnych także ma troiana i czy też ma tak samo, może ja mam coś źle złożone. Poniżej zdjęcia o co kaman. Trochę ciemne, ale chyba widać o co chodzi. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 Bo buda źle wycięta https://www.gimmik.net/usr/inline_images/storage/336/hsp_troian_fot1.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dimmus Opublikowano 25 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 Buda jest oryginalna i wydaje mi się że na zdjęciach które oglądałem wygląda tak samo. Myślałem o cięciu budy, ale to chciałem zrobić w ostateczności. Myślałem o przełożeniu cięgna na dół, ale chyba będzie haczyło przy ruchach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabolo Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 Wymień przy okazji to badziewne serwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dimmus Opublikowano 26 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 A tam od razu badziewne. Działa, pozycję zero trzyma, to nie samolot że jak serwo padnie to się rozbije. Wiem że jest trochę słabe, ale dla młodego narazie na pewno wystarczy. Najpierw kilka pakietów muszę kupić, bo na tym nimh co jest teraz to bidnie jeździ. Na serwo też przyjdzie pora. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabolo Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 Nie o sile chodzi tylko o szybkosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dimmus Opublikowano 26 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 Kolejne pytanie do posiadaczy wersji pro z fabrycznym napędem. Jaką macie zębatka atakującą? Kupiliśmy trochę używanego i nie mam pewności co jest fabrycznie, a silnik dość mocno się grzeje, regulator trochę mniej. Wiem że najlepszą metoda prub i błędów, ale może zamiast kupować 4 różne zębatki i testować kupię 2 przy Waszej pomocy . A i od razu czy ktoś testował fabryczny silnik na lipo 3s? Dałbym najmniejszą zębatkę jaka wejdzie i do tego 3s o ile silnik to wytrzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cesna31 Opublikowano 26 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 Kolejne pytanie do posiadaczy wersji pro z fabrycznym napędem. Jaką macie zębatka atakującą? Kupiliśmy trochę używanego i nie mam pewności co jest fabrycznie, a silnik dość mocno się grzeje, regulator trochę mniej. Wiem że najlepszą metoda prub i błędów, ale może zamiast kupować 4 różne zębatki i testować kupię 2 przy Waszej pomocy . A i od razu czy ktoś testował fabryczny silnik na lipo 3s? Dałbym najmniejszą zębatkę jaka wejdzie i do tego 3s o ile silnik to wytrzyma. Ja mam oryginalnego zębatka ma 16 zębów silnik szczotkowy i bez problemu chodzi na 3 s nie zauważyłem problemów regulator też oryginalny a bude masz żle wyciętom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dimmus Opublikowano 26 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 Z budą temat załatwiony. Też mam zębatkę 16T, ale po 10 minutach "dzidy" na 2s silnika nie da się dotknąć. Dlatego chce zmniejszyć przełożenie, bo wydaje mi się za duże. W stradzie po 20 minutach ostrej jazdy silnik jest ledwo ciepły. W ostateczności kupię jakieś mocniejsze kombo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dimmus Opublikowano 16 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2018 Troian dostał żyroskop (skyrc). Teraz bezstresowo można wcisnąć gaz do końca bez obawy że auto pójdzie bokiem. Widać przy mocnym przyspieszaniu jak tył myszkuje, ale auto utrzymuje tor jazdy . Teraz można pomyśleć o mocniejszym kombo, bo widzę że jest sens. Możecie coś konkretnego polecić? Filmik z jazd z żyroskopem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi